افتتاح پروژه های مهم درمانی در بهشهر\

افتتاح پروژه های مهم درمانی در بهشهر

  • کد خبر: 2111103984
  • چاپ
  • انتشار: 17 بهمن 1402 - 14:45

در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر پروژه های مهم درمانی در بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار بهشهر، معاونین آموزشی و توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و همچنین جمعی از مدیران حوزه سلامت و مسئولین استانی و محلی، خیرین و مردم منطقه افتتاح شد.


به گزارش استناد نیوز، اولین پروژه، ایجاد بخش جدید ICU2 با ۱۲ تخت ویژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت بود که بیمارستان مجوز به کارگیری ۱۹ پرستار و ۶ نیروی خدماتی را جهت فعالیت در این بخش از دریافت کرد.
توسعه بخش داخلی و جراحی بیمارستان با ۳۰ تخت بیمارستانی که فضای فیزیکی آن به خیر نیک اندیش بهشهر دکتر ملک پور مهیا شد و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی دانشگاه تجهیز شد.
را ه اندازی کلینیک چشم پزشکی بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر دیگر پروژه مهم در این مرکز درمانی بود که با کمک ۱۰ میلیاردی خیر ارزشمند حاج مهدی نیکخواه تجهیز و امروز به بهره‌برداری رسید.
امضای تفاهم نامه تامین بخشی از خرید ساختمان دانشکده پرستاری مامایی شهرستان بهشهر به میزان ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی دکتر ملک پور خیر نیک اندیش حوزه سلامت بهشهر برنامه مهمی بود در حاشیه برگزاری این مراسم بود که رقم خورد.
در پایان از سردیس شادروان حاج موسی اشرفی خیر نیکونام اهداء کننده زمین بیمارستان خاتم‌الانبیا شهرستان بهشهر رونمایی شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار