۶ پروژه تجمیعی حوزه آب و خاک به ارزش ۱۷.۵ میلیاردتومان در آببندان فرح آباد افتتاح شد\

۶ پروژه تجمیعی حوزه آب و خاک به ارزش ۱۷.۵ میلیاردتومان در آببندان فرح آباد افتتاح شد

  • کد خبر: 2111103985
  • چاپ
  • انتشار: 17 بهمن 1402 - 12:02

آیین افتتاح ۶ پروژه تجمیعی حوزه آب و خاک به ارزش ۱۷.۵ میلیاردتومان با حضور فرماندار ساری و معاون عمرانی ایشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی سیرت امام جمعه شهر فرح آباد، بخشدار رودپی شمالی، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ساری، شهردار فرح آباد، اعضای شورای اسلامی بخش رودپی شمالی و شهر فرح آباد و جمعی از مدیران شهرستانی و عموم مردم در بخش رودپی شمالی برگزار شد. ‎


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری،محمدعلی نوبخت در آیین افتتاح ۶ پروژه تجمیعی حوزه آب و خاک به ارزش ۱۷.۵ میلیاردتومان در آببندان فرح آباد بخش رودپی شمالی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیشاپیش بعثت نبی مکرم اسلام(ص) و تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: امام خمینی(ره) ما را از یک جامعه ی جاهلی به سمت جامعه توحیدی سوق داد.
مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه این ۶ پروژه تجمیعی حوزه آب و خاک به ارزش ۱۷.۵ میلیاردتومان به بهره برداری خواهد رسید افزود: مرمت و بهسازی آببندان فرح آباد به ارزش ۱.۱۸ میلیاردتومان با هدف رفع مشکل خروج آب از آبندان به وسیله بهسازی سازه خروجی انجام گرفت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف جمهوری اسلامی رساندن انسان به تکامل در تمامی شئونات مذهبی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است گفت: ما باید از ظرفیت های ملی و موهبت های الهی در جهت منافع و خیر عمومی استفاده کنیم.
فرماندار شهرستان ساری در ادامه افزود: لایروبی، بهسازی و مرمت آببندان ها نقش اساسی در زمان کم آبی دارد و بعنوان منبع ذخیره آب برای شالیکاران شهرستان در فصل زراعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
محمدعلی نوبخت در پایان افزود: از دیگر پروژه های افتتاحی می‌توان به مرمت و بهسازی آببندان روستای سیدمحله به ارزش ۱.۶۵ میلیاردتومان، سامانه نوین آبیاری کم فشار(انتقال آب) روستای حمیدآباد به ارزش ۳.۱۶ میلیارد تومان، سامانه نوین آبیاری کم فشار(انتقال آب) روستای عباسعلی کش به ارزش ۷.۶ میلیاردتومان، احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ آببندان روستای پنبه چوله به ارزش ۵۷۲ میلیون تومان و مرمت و بهسازی آببندان مرزرود به ارزش ۳.۳۲ میلیاردتومان اشاره کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار