انتظارات معلم ها برآورده نشده است/ در خانه ملت به دنبال رفع مشکلات فرهنگیان خواهم بود\
  • عمران عباسی؛

انتظارات معلم ها برآورده نشده است/ در خانه ملت به دنبال رفع مشکلات فرهنگیان خواهم بود

  • کد خبر: 2111104010
  • چاپ
  • انتشار: 03 اسفند 1402 - 13:13

عمران عباسی، گفت: تا کنون به مشکلات معلمان پاسخ درخوری ارائه نشده است، در خانه ملت به دنبال پایان مشکلات و دغدغه فرهنگیان خواهم بود.

به گزارش استناد نیوز، عمران عباسی، فرزند روستای کالی کلا، دهستان همیشه سبز لفور از شهرستان سوادکوه شمالی است. عباسی در رشته علوم سیاسی و دکتری رشته جامعه شناسی تحصیل کرده است. عباسی مقطعی را به عنوان معلم به هم وطنان خود خدمت کرد و در اداره کل آموزش و پرورش توانست در جهت تعلیم و تربیت آینده سازان کشور خدمات شایسته ای ارائه دهد. 7 سال به عنوان معاون سیاسی، امنیتی فرماندار قائمشهر خدمت کرد و یک سال هم با حفظ سمت سرپرست بخشداری قائمشهر بود. 

 

علی رغم سمت های معاونت سیاسی و سرپرست بخشداری قائمشهر اما عباسی خود را از جنس فرهنگیان می داند و برای رسیدن به حق معلمان زحمتکش کشور به ویژه مازندران و شهرستان قائمشهر همه تلاش خود را به کار ببرد. عباسی با شعار گفتمان عمران خود را برای ورود به مجلس شورای اسلامی آماده میکند. به عقیده عباسی تحت هیچ شرایطی از انچه که باید جهت پاسداری حریم نظام آموزشی کشور باشند، لحظه ای فروگذار نخواهد بود. این جدیت و پشتکار عباسی می تواند چشمه روشنی در دل جامعه فرهنگیان به جوش و خروش آورد و روزنه های امید در میان جامعه زحمتکش فرهنگیان ایجاد کند.

 

معلم توانمند نباید دغدغه مالی داشته باشد

فرهنگیان از اجرای طرح رتبه بندی معلمان رضایت ندارند و این امر بر همگان آشکار است. عباسی در خانه ملت به دنبال حق از دست رفته کل مردم حوزه انتخابیه است و برلی دفاع از حقوق فرهنگیان برنامه های ویژه ای دارد، او می خواهد زبان قشر زحمتکش جامعه باشد که همه عمر خود را در نظام آموزشی هزینه کرده اند.

 به اعتقاد عباسی عمل نکردن به وعده رتبه بندی منجر به اعتراض معلمان شده است. نکته قابل تاملی که عباسی به آن توجه ویژه ای دارد در این موضوع است که مگر می شود معلم فاقد رتبه شود! انتظارات معلمان که در این زمینه برآورده نشده است. یکی از اهداف عباسی در مجلس شورای اسلامی برآورده کردن انتظارات معلمان است. 

 

دستمزد کم و مشکلات معیشتی اقشار ضعیف جامعه، کارمندان و کارگران و جامعه فرهنگیان از دغدغه های عباسی است. فردی که از جنس مردم است و تمامی مشکلات حوزه انتخابیه و قشر مهم معلم را حس کرده و با آن آشنا است و به درستی می داند زبان فرهنگیان جامعه چیست و دغدغه اصلی آنها چه خواهد بود. 

 

به اعتقاد عباسی برای ساخت جامعه توانمند نیاز به معلم توانمند است. خانه ملت وظیفه دارد از مراجع مرتبط بخواهد به مشکلات موجود معلمان پایان دهد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار