لزوم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای\

لزوم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای

  • کد خبر: 2111104014
  • چاپ
  • انتشار: 04 اسفند 1402 - 17:51

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در یادواره شهدای حماسه عاشورایی والفجر ۶ و یادبود ۵۰۵ لاله آسمانی شهرستان چالوس به موضوع مهم انتخابات پرداخت و گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همه سعی و تلاش خود را بکار گرفته اند که مردم ما به صورت پرشور پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، اما انسان عاقل به حرف دشمن گوش نمی‌دهد و ما باید پرشورتر از گذشته در پای صندوق رای حاضر شویم.


به گزارش استناد نیوز، سردار علی فدوی با اشاره به ایثارگری‌ها و توانایی‌های لشکر ۲۵ کربلا استان مازندران در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: این لشکر از جمله لشکر‌هایی بود که در زمان جنگ هیچ گاه از نظر نیروی انسانی مشکل نداشت.
وی در ادامه به گذشت بیش از چهار ماه از جنگ غزه اشاره کرد و گفت: در این مدت مجاهدت و شجاعت مردم غزه و بخصوص مردم یمن بر دنیا ثابت شد و این مردم یمن بودند که به خاطر جنایاتی که در غزه از سوی صهونیست‌ها صورت گرفت به انگلیس و آمریکا اعلام جنگ کردند و ایستادند و به ان عمل کردند.
لزوم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رایجانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه به عمل به تکالیفی که خدا مشخص کرده است تاکید کرد و متذکر شد: از اول انقلاب تاکنون به تکالیفمان عمل کردیم که این همه پیروزی بدست آمده است.
سردار فدوی با بیان اینکه آمریکا و ایادی وی در طی ۴۵ سال از انقلاب اسلامی بار‌ها مرتکب اشتباهات محاسباتی بر علیه مردم ما شده اند افزود: یکی از این اشتباهات محرز هشت سال جنگ علیه کشور ما بود که با حمایت احمقی همچون صدام فکر می‌کرد در همان ابتدا می‌تواند پیروز شود، اما با اراده و ایثارگری مردم ما موفق نشد.
جانشین فرماده سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم که دوباره شرایطی پیش بیاید که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند و علیه ما اقدام انجام دهند و باید بر این نکته تاکید کرد که هر اقدامی که انجام شود با شکست مواجه خواهد شد.
سردار فدوی یادآور شد: دشمن جرات فکر کردن به اقدام نظامی را نخواهد داشت، اما به سمت اقدام اقتصادی و فرهنگی رفتند.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در فروردین ماه امسال مبنی بر حضور پرشور در انتخابات، گفت: ۱۱ اسفند ماه روزی است که با حضورمان باید آن اشتباه محاسباتی دشمن را در نطفه خفه کنیم و مشت محکمی بر دهان دشمنان خصوصا آمریکایی‌ها بزنیم. منبع / صدا و سیما



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار