شب سرد هم نتوانست مانع حمایت قائمشهری ها از عمران عباسی شود\

شب سرد هم نتوانست مانع حمایت قائمشهری ها از عمران عباسی شود

  • کد خبر: 2111104027
  • چاپ
  • انتشار: 07 اسفند 1402 - 08:09

مردم شهرستان قائمشهر در سردترین شب زمستان به ستاد انتخاباتی عمران عباسی کالی رفتند تا حمایت خود را از این نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کنند.

 

به گزارش استناد نیوز،  مردم قائمشهر شب گذشته (یکشنبه ) در سردترین شب زمستان در باران و یخبدان خود را به ستاد انتخاباتی عمران عباسی کالی رساندند تا با حمایت های خود دلگرمی مناسبی برای نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشند.

مردم شهید پرور قائمشهر به خوبی می دانند که عمرانی از جنس آنها است و نسبت به مشکلات آنها آشنایی کاملی دارد. عباسی که به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قائمشهر فعالیت می کرده با تمامی مشکلات این مردم آشنا است و می‌داند این شهر از چه پتانسیل هایی دارد که مغفول مانده و چگونه باید از آن‌ها استفاده کرد.

مردم همیشه در صحنه قائمشهر هم نسبت به توانمندی های عمران عباسی، مدیر جوان و توانمند اعتماد کامل دارند و در این روزهای سرد زمستانی که همه مردم نقاط مختلف کشور با  مشکلات یخبندان و سوز سرما دست و پنجه نرم میکنند پا به میدان گذاشتند و با حضور گرم خود؛ امید را به شهر برای تغییر وضع موجود و انتخاب مدیر میدان که به دنبال حق از دست رفته مردم مازندران است، روشن کردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار