امید به آینده کشتی فرنگی با قهرمانی نوجوانان ایران در مسابقات جهانی 2016\
  • مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان:

امید به آینده کشتی فرنگی با قهرمانی نوجوانان ایران در مسابقات جهانی 2016

  • کد خبر: 21292
  • چاپ
  • انتشار: 24 شهریور 1395 - 20:12

فرنگی کاران نوجوان ایران برای اولین بار در خارج از ایران قهرمان جهان شدند، تيم نوجوانان ايران پيش از اين درسال 1996 و در تهران به عنوان قهرماني رسيده بود.

به گزارش استناد نیوز به نقل از روابط عمومي فدراسيون كشتي، روز دوم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (چهارشنبه) در شهر تفلیس گرجستان درحال برگزاري است كه تاكنون اميد آرامي در وزن 42 كيلوگرم صاحب مدال طلا شده است و ديگر كشتي گيران كشورمان در ديدار رده بندي قرار دارند.
تيم ايران با احتساب امتيازات كسب شده در ساير اوزان قهرمان زودهنگام اين رقابت ها شد و اين قهرماني براي اولين بار در خارج از ايران بدست آمده است.

 

نتایج نمایندگان کشورمان در پایان مسابقات مقدماتی به شرح زیر است:


در وزن 42 كيلوگرم اميد آرامي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل اختيار بوتيروف از ازبكستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 9 بر صفر مقابل آدم بوراک اوزن از ترکیه به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار ولادیسلاو کوزکوف از اوکراین را با نتيجه 2 بر يك شكست داد و به مدال طلا رسيد.


در وزن 46 كيلوگرم محمد محرابي نيكلاس اوهلن از سوئد را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد وی در دور دوم نیز مقابل آشوت مخیتاریان از ارمنستان با نتیجه 3 بر  صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل اسکندراف از آذربایجان با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل رامی دلگادو از مکزیک 9 بر صفر شكست خورد و پنجم شد.


در وزن 69 كيلوگرم محمدرضا رستمي در دور نخست مقابل اولو غني زاده از آذربايجان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار پایانی، رستمی در گروه بازنده ها ابتدا تموربک جورابویف از ازبکستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و سپس لوان گوگووا از گرجستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به ديدار رده بندي راه يافت ام در اين ديدار مقابل ياسین دوغوکان توران از ترکیه 7 بر يك شكست خورد و پنجم شد.


در وزن 76 كيلوگرم حسين فروزنده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، وی در دور دوم مقابل ساجان ساجان از هند با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید فروزنده در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الکساندر کوماروف از روسیه با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، فروزنده به گروه بازنده ها رفت و با نتیجه 4 بر 2 و ضربه فنی واهه پوقوسیان از ارمنستان را شکست داد اما در دیدار رده بندی مقابل علی هلیل هونج از ترکیه 2 بر يك مغلوب شد و پنجم شد.


در وزن 85 كيلوگرم حسن فروزنده در دور اول با نتیجه 6 بر صفر مقابل لياس پاگكاليديس از يونان به پیروزی رسید وی در دور دوم نیز فيليپ راديف از بلغارستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ژانتاس نورگالی از قزاقستان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل الکس زوکه از مجارستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل ایهار یاراشویچ از بلاروس با نتيجه 2 بر يك شكست خورد و پنجم شد.


در روز نخست این مسابقات نیز تیم ایران صاحب یک مدال طلا و دو مدال نقره شده بود.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار