راه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از نهضت عاشورا جدا نمی‌شود\

راه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از نهضت عاشورا جدا نمی‌شود

  • کد خبر: 213955
  • چاپ
  • انتشار: 31 شهریور 1397 - 20:01

استنادنیوز؛مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران با فرماندهی میدان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و با حضور استاندار ، نیروهای انتظامی، سپاهی، ارتشی، دریایی و حفاظت مستقر در مازندران برگزار شد

مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران همزمان با ایام محرم‌الحرام و شهادت مظلومانه سالار شهیدان، شهرستان ساری با فرماندهی میدان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و با حضور استاندار و اعضای شورای تامین مازندران، جانبازان، خانواده شهدا، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاهی، ارتشی، دریایی و حفاظت مستقر در مازندران برگزار شد.
امیردریادار دوم ستاد مصدری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران ناخدایکم کریم مصدری صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در ساری اظهار کرد: دشمن بداند که روحیه عاشورایی ملت ایران اجازه تحمیلی اراده و خواسته‌های باطل  و نامربوط را به آنها نمی‌دهد.
 نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به دشمنان این مرز و بوم هشدار می‌دهند که در صورت هرگونه تحرکی علیه ملت شریف ایران با اقتدار عمل می‌کنیم.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با اعلام اینکه تلاقی عاشورا و روز رژه نیروهای مسلح گواه این مطلب هست که با پیروزی از کلام نورانی هیهات من‌الذله هیچ مسیری روشن‌تر از راه امام حسین(ع) وجود ندارد، گفت: راه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از نهضت عاشورا جدا نمی‌شود.
این مسؤول با اشاره به تهاجم نیروهای حزب بعث به کشور، یادآور شد: دشمن در ابتدای جنگ به مراکز و پایگاه‌های هوایی کشور به صورت جدی و غافلگیرانه مورد حمله قرار گرفتند.
مصدری یادآور شد: 12 لشکر تا دندان مسلح به صورت زمینی حمله به کشور را آغاز کردند و به مردمی بی‌دفاع این مرز و بوم هم رحم نکردند.
وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی حمله بعثی‌ها دست نشانده را تحمل نکرده و درس تلخی به صدام و حامیانش داد.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر خاطرنشان کرد: مردم در کنار نیروهای مسلح با همراهی سپاه پاسداران فرامین امام راحل را سرمشق خویش قرار داده‌اند.
این مسؤول با اعلام اینکه حضور مردم در جبهه جنوب و جنوب غرب کشور برای دفاع از کشور نشان از دلدادگی مردم به انقلاب اسلامی ایران بوده است، افزود: در کمتر از 24 ساعت خلبانان قهرمانان نیروی هوایی ارتش با 140 فروند جنگنده قاطعانه به متجاوزان عراقی پاسخ دادند.
مصدری به استقرار سایر نیروهای نظامی کشور در دیگر مرزها افزود: همه در صف واحد مقابل متجاوزان ایستادگی کردیم.
وی ادامه داد: جنگ آغاز شده توسط صدام دیوانه هشت سال به طول کشید و بزرگترین جنگ قرن بعد از جنگ ویتنام بوده است، که در این جنگ رزمندگان اسلام با اجرای بیش از 100 عملیات نظامی در هوا، دریا و زمین عرصه را بر حامیان صدام و مستکبران تنگ کرده و آنها را وادار به مذاکره کردند و به دنیا ثابت شد که ایران مهد دلیران و کشور خستگی ناپذیر است.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر ادامه داد: دفاع مقدس درس‌های زیادی برای ما و دشمنان انقلاب اسلامی داشته و مهم‌ترین درس برای ما ایستادگی، مقاومت و همبستگی بوده و اگر با هم باشیم دشمن قادر به شکست ما نیست.
مصدری با اعلام اینکه امروز دشمن به دنبال این است که با ابزار تحریم و تهدید پیشرفت و حرکت مقتدرانه ملت ایران کُند کُنَد، گفت: با تحکیم وحدت و اتحاد همه نقشه‌های شوم دشمن در این خاک و سرزمین خنثی شده و با تکیه به توان داخلی از این دوران هم به سلامت عبور خواهیم کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار