جانبازان، اسطوره های شجاعت و غیرت هستند\

جانبازان، اسطوره های شجاعت و غیرت هستند

  • کد خبر: 217103
  • چاپ
  • انتشار: 28 خرداد 1398 - 13:41

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از عیادت از دو ایثارگر در شهرستان بهشهرگفت: جانبازان، اسطوره های شجاعت، مظهر غیرت و مردان خستگی ناپذیر دوران سخت هستند.



به گزارش ایثار واحد مازندران، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران عصر روز دوشنبه 27 خرداد ماه به همراه معاون تعاون بنیاد در شهرستان بهشهر از جانبازان سرافراز محمد رضا سابقی و فریدون قره طقانی در منازل عیادت کرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از عیادت از دو ایثارگر در شهرستان بهشهر گفت: جانبازان، اسطوره های شجاعت، مظهر غیرت و مردان خستگی ناپذیر دوران سخت هستند.
مظلومی با بیان اینکه جانبازان، حافظان واقعی ارزش های نظام به شمار می روند عنوان کرد: جانبازان سرافراز، با وجود شرائط ناشی از جانبازی، همچنان با صلابت و استوار هستند.
وی با اشاره به اینکه جانبازان، سند حقانیت نظام هستند اظهار داشت: امروز تکریم و قدرشناسی از جانبازان عزیز، تجلیل از رشادت ها و از خودگذشتگی آنان در عرصه هشت سال دفاع مقدس است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: باید قدر این گنجینه های ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی ایران را بدانیم و نسبت به مسائل آنان بی تفاوت نباشیم .
مظلومی در این دیدارها، ضمن بررسی و پیگیری روند درمانی، برای این دو ایثارگر آرزوی صحت و سلامتی کرد. 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار