اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برای دومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرد\

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برای دومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرد

  • کد خبر: 219010
  • چاپ
  • انتشار: 11 شهریور 1398 - 17:08

استنادنیوز؛ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برای دومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرد.


اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان با کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی سال 98 در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی برای دومین سال متوالی خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل؛ هر ساله به مناسبت هفته دولت عملکرد دستگاههای اجرایی در قالب جشنواره شهید رجایی، ارزیابی و دستگاههای برتر معرفی می شوند و مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرند،در همین راستا در جشنواره شهید رجایی امسال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از میان دستگاههای اجرایی دیگر در ارزیابی مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی برتر شد.

در این جشنواره که در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار شد مهندس کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران،تندیس و لوح تقدیری از مجید حسین زادگان استاندار مازندران دریافت کرد و از زحمات وی قدردانی شد.

در این لوح تقدیر آمده است: نظام اداری کشور به عنوان بستر هدایت و تنظیم فرآیند توسعه از نقش خطیر و برجسته ای برخوردار است به نحوی که هرگونه پیشرفت و توسعه جامعه منوط به عملکرد سالم و سازگار این نظام است، سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری به منظور بهبود مستمر آن در راستای تحقق اهداف توسعه کشور امری ضروری است که هر ساله با اتکاء به ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی به عنوان اجزای نظام اداری و مبتنی بر شاخص های عمومی منبعث از برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری و شاخص های اختصاصی دستگاهی صورت می گیرد.

در همین راستا در سال 97، در بین دستگاههای اجرایی استان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر شناخته شده است، بدینوسیله از تلاش خالصانه و اقدامات اثر بخش جنابعالی و مجموعه همکاران که بنا بر احساس مسئولیت و درک ارزشهای اسلامی و انسانی به ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم عزیر استان اهتمام ورزیده اید،تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرای سیاستهای عالیه دولت تدبیر و امید شاهد بهبود مستمر فرآیندهای انجام امور و توفیق ارائه خدمت بیشتر به مردم شریف استان باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار