بانوان مازندرانی به عنوان قهرمانی مسابقات دارت کشور دست یافتند\
  • سیزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی بانوان کشور

بانوان مازندرانی به عنوان قهرمانی مسابقات دارت کشور دست یافتند

  • کد خبر: 211019
  • چاپ
  • انتشار: 02 بهمن 1395 - 10:36

مسوول کمیته دارت استان سمنان اعلام کرد: مازندران در سیزدهمین دوره از مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان، به مقام قهرمانی رسید.


محمد حسین فاضلی افزود: تیم‌های مازندران با امتیاز 77، سمنان با 68، البرز با 64، تهران با 59 و اصفهان با 54 امتیاز، رده‌های اول تا پنجم مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان که به میزبانی شهرستان شاهرود استان سمنان برگزار شد، را کسب کردند.
وی ادامه داد: در مسابقات انفرادی، طاهره یدالله زاده از مازندران، سحر نوچیان از تهران مقام های اول و دوم و طاهره عیدی از فارس و صدیقه یدالله زاده از مازنداران مقام سوم مشترک را به دست آوردند.
فاضلی خاطرنشان شد: در مسابقات دوبل تیمی سیزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان در استان سمنان، مهشاد و عسل عوض زاده از شهرستان گرمسار قهرمان کشور شدند.
مسوول کمیته دارت استان سمنان بیان داشت: در مسابقات دوبل تیمی، تیم البرز «ب» نائب قهرمان و تیم های اصفهان و تهران به صورت مشترک سوم شدند.
مسوول کمیته دارت استان سمنان با اشاره به برگزاری همزمان مسابقات آقایان با این سری از مسابقات گفت: در بخش مسابقات دارت آقایان با حضور 12 بازیکن در لیگ دسته یک کشور، حمید خدادی و محمد ناظریه از استان سمنان به ترتیب مقام دوم تا پنجم را به دست آوردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار