دستور استاندار مازندران در بازدید از نیروگاه زباله سوز نوشهر\

دستور استاندار مازندران در بازدید از نیروگاه زباله سوز نوشهر

  • کد خبر: 2111101735
  • چاپ
  • انتشار: 16 بهمن 1400 - 10:57

حسینی پوردر بازدید از نیروگاه زباله سوز نوشهر دستوراتی را برای حل فوری مشکلات این نیروگاه صادر کرد.

به گزارش استنادنیوز، نیروگاه زباه سوز نوشهر یکی از پروژه های مهم در غرب استان مازندران بود که در آذرماه  1399 پس از سال ها انتظار افتتاح شد، این نیروگاه که با ظرفیت پذیرش حدود 200 تن زباله در روز افتتاح شد، با مشکلات زیادی همراه بوده است.

در ماه گذشته با وارد مدار شدن برق نیروگاه زباله‌سوز به شبکه سراسری، ظرفیت امحای زباله در این نیروگاه پس از یک سال از افتتاح به ظرفیت تعریف شده یعنی حدود 200 تن در روز رسیده است و مطابق نامه اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از این پس علاوه بر 80 ت زباله شهرستان نوشهر، زباله های شهرستان‌های چالوس و کلاردشت نیز برای فراوری به محل نیروگاه منتقل می شود.

استاندار مازندران در بازدیدی که جمعه شب از نیروگاه زباله سوز نوشهر به عمل آورد، دستور داد تا هر چه زودتر مشکل سرریز شیرابه زباله‌های این نیروگاه برطرف گردیده و نسبت به جمع آوری و ساماندهی زباله‌های پیرامون این سایت که طی چند ده سال گذشته به صورت سنتی و غیر بهداشتی دپو شده است، اقدامات فوری انجام شود.

به این منظور لازم است فرایند ساخت و رفع مشکلات تصفیه خانه نیروگاه برای تصفیه شیرابه زباله‌ها تسریع یابد و به بهره‌برداری کامل برسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار