مدیر کل جدید بندر امیرآباد مازندران منصوب شد\

مدیر کل جدید بندر امیرآباد مازندران منصوب شد

  • کد خبر: 2111103164
  • چاپ
  • انتشار: 07 خرداد 1402 - 19:30

علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی طی حکمی محمدعلی موسی پور گرجی را به عنوان مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد منصوب کرد.


به گزارش روز یک شنبه استناد نیوز، روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد: علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی طی حکمی محمدعلی موسی پور گرجی را به عنوان مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد منصوب کرد.
علی اکبر صفایی در این حکم، به جذب و توسعه سرمایه گذاری بخش‌های خصوصی، ایجاد پویایی در فضای کسب و کار، ارتقاء فعالیت‌های ارزش افزوده، توسعه حمل و نقل چندوجهی و زنجیره تامین با محوریت افزایش سهم بندر امیرآباد از ترانزیت منطقه‌ای دریای خزر تأکید کرد.
محمد علی موسی پور گرجی دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر، کارشناسی ارشد و دکترای مدیریت است و معاون امور بندری و اقتصادی، رییس اداره مطالعات و برنامه ریزی، رییس واحد کار و اشتغال و رییس اداره سرمایه گذاری اداره کل بنادر و دریانوردی امیر آباد را در کارنامه بیست ساله خود دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی جداگانه محمدتقی انزان پور را به عنوان مدیرکل حقوقی این سازمان منصوب و از زحمات وی در زمان تصدی مدیرکلی بندرامیرآباد قدردانی کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار