تسهیلات بیش از ۵۰ میلیارد تومانی برای فعالین اقتصادی\

تسهیلات بیش از ۵۰ میلیارد تومانی برای فعالین اقتصادی

  • کد خبر: 2111103222
  • چاپ
  • انتشار: 26 خرداد 1402 - 15:18

استاندار مازندران گفت؛ بهترین جلسه ما شاید ستاد تسهیل باشد و در جلسه ستاد تسهیل در سوادکوه شمالی بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای کسانی که فعالیت اقتصادی دارند تسهیلات در نظر گرفته شد. 

خبرنگار ؛ معظمه نقی پور 

به گزارش استناد نیوز از سوادکوه شمالی، سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی ضمن گرامی داشت یاد و خاطر ۱۱۷ شهید والامقام و یاد علمای این شهرستان با بیان اینکه الگوی مدیریت انقلاب اسلامی که حضرت امام پایه‌گذاری کردند مدیریت مردم محور بوده است، گفت: امام به مردم عزت نفس داده‌اند و خودباوری را در مردم ایجاد کردند.

وی با برشمردن شاخصه‌های مهم مدیران برای حکمرانی اسلامی، اظهار داشت: در حکمرانی اسلامی سه شاخصه مهم برای مدیران وجود دارد، مدیر در جمهوری اسلامی مسئول نام می‌گیرد چراکه از همان اول کسانی که مسئولیت پیدا میکنند باید بدانند مسئولیت یعنی پاسخگویی به همین خاطر مدیران ما مسئولیتشان سنگین است.

حسینی‌پور افزود: دومین شاخصه وفای به عهد است ، مردم انتظار دارند مسئول با صداقت رفتار کند، سومین شاخصه نیز عمل جهادی است ، مدیر اسلامی آرامش و استراحت ندارد.

وی تصریح کرد: بهترین الگوی رفتار مدیریتی که در اسلام ثبت شد مربوط به مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) است، امام خمینی نماد عینی حکمرانی اسلامی بوده و شهدای ما مجریان واقعی حکمرانی اسلامی هستند.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه در سفر شهرستانی یک رویه‌ای داریم که ابتدا گروهی یک ماه قبل وضعیت شهرستان را بررسی می‌کنند و در ستاد نظام مسائل آماده می‌شود، گفت: برای روز سفر مجموعه برای مدیران تعریف می‌شود در بازدیدها مدیران گزارش سفر خود را می‌نویسند و اولویت‌ها را مشخص می‌کنند . 

وی افزود: درخواست ها و مطالبات مردم سوادکوه شمالی ثبت شد، مدیران کل را نیز به روستاها فرستادیم، ملاحظات و پیشنهاداتی داشتیم در کنار این موضوعات بسیاری از مباحثی که سالها فراموش شده نیز مطرح شد .

حسینی‌پور تولیدکنندگان را سرداران اقتصادی توصیف و اظهار داشت: در این سفر در درجه اول با مردم و نمایندگان اقشار مردم ملاقات کردیم سپس با کسانی که در این شهرستان از ما توقع دارند، تولیدکنندگان هستند، سرداران اقتصادی که با تولید خود با دشمن مبارزه می‌کنند.

وی یادآور شد: بهترین جلسه ما شاید ستاد تسهیل باشد و در جلسه ستاد تسهیل در سوادکوه شمالی بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای کسانی که فعالیت اقتصادی دارند تسهیلات در نظر گرفته شد. 

حسینی‌پور عنوان کرد: از زمینی که ۱۲ سال قبل جهاد کشاورزی در سوادکوه شمالی برنامه‌ریزی کرده بود اما به دلایلی کار متوقف شده بود بازدید داشتیم،



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار