تحلیلی بر انتخابات مجلس دوازدهم در ساری / ازدحام مدعیان بهارستان در صف انتظار تایید!\

تحلیلی بر انتخابات مجلس دوازدهم در ساری / ازدحام مدعیان بهارستان در صف انتظار تایید!

  • کد خبر: 2111103262
  • چاپ
  • انتشار: 10 تیر 1402 - 08:15

هرچه به انتخابات اسفند 1402 نزدیک تر می شویم صف مدعیان مجلس دوازدهم در مرکز استان مازندران طولانی تر می شود.

به گزارش استناد نیوز، همواره انتخابات در مرکز استان مازندران از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار بوده است و چهره های نام آشنای بسیاری خود را در معرض رای مردم قرار خواهند داد، از لحاظ سیاسی نیز می توان ساری را در کنار قائمشهر و بابل سیاسی ترین شهرهای استان به شمار آورد که احزاب سیاسی و لیست های انتخاباتی در آن نقش آفرین می باشند.

هر روزه در گوشه و کنار و در نشست های سیاسی نامی بر سر زبان ها می آید که می تواند معادلات انتخابات در ساری را برهم بزند هرچند هم چنان سیاسیون شهرستان ظهور یک پدیده را در انتخابات پیش رو متصور نیستند!

شاید اگر ترس از عدم تایید صلاحیت کاندیداها مطرح نباشد انتخابات اسفند 1402 پرشورتر و رقابتی تر از دوره های گذشته باشد، حضور چهره هایی چون محمد دامادی، مجید حسین زادگان، علی اصغر یوسف نژاد، عبدالرضا بابایی، عباسعلی رضایی، عالیه زمانی، محمدهادی لقمان پور، علی رجبی، نیازی اوریمی، زیارلاریمی، حجت الاسلام عالیشاه، حضور احتمالی یک مدیرکل سابق دیگر در کنار دو نماینده فعلی و چند چهره جوان مستعد می تواند یک رقابت سخت انتخاباتی و مشارکت بالای مردمی را رقم بزند.

از نظر سیاسی و حزبی نیز باید منتظر شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور در ماه های منتهی به اسفند 1402 باشیم، اگر توفیق محسوسی در دو حوزه یاد شده در کشور حاصل شود اصولگرایان دست بالا را خواهند داشت اما ادامه روند فعلی موضع نمایندگان مجلس یازدهم و طیف اصولگرایی را در انتخابات تضعیف و عرصه را برای قدرت نمایی مجدد اصلاح طلبان و اعتدالگرایان فراهم می آورد.

 فعالیت گسترده چهره های سیاسی مطرح کشور در انتخابات مجلس و ارائه لیست های انتخاباتی در استان مازندران نیز می تواند بازوی محرک دیگری برای تاثیرگذاری در انتخابات مجلس دوازدهم در مرکز استان باشد.

در آینده به تحلیل دقیق تر شرایط حاکم بر انتخابات حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و ذائقه مردم در انتخابات پیش رو خواهیم پرداخت و شرایط هر یک از کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم را بررسی خواهیم کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار