سکان مدیریت میراث فرهنگی مازندران به حسین ایزدی سپرده شد\

سکان مدیریت میراث فرهنگی مازندران به حسین ایزدی سپرده شد

  • کد خبر: 2111103626
  • چاپ
  • انتشار: 30 مهر 1402 - 17:36

با حکم وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی «حسین ایزدی» به عنوان سرپرست این اداره کل در مازندران منصوب شد.

به گزارش استناد نیوز،  او که پیش از این در سمت معاون صنایع دستی این اداره کل فعالیت داشت با امورات این نهاد فرهنگی آشناست.

همچنین «صادق برزگر» که از شهریور پارسال به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران منصوب شده بود از این مسوولیت خداحافظی کرد و به عنوان مشاور استاندار مازندران در امور گردشگری منصوب شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران در این مراسم با اشاره به ظرفیت های متعدد زیرساختی و گردشگری برای ایجاد اشتغال پایدار در استان گفت: «حذف روادید گروهی» ورود گردشگران روسی به مازندران را سرعت بخشید.

حسن خیریانپور افزود: در مازندران گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی جایگاه ممتازی برای ایجاد اشتغال پایدار دارد.

وی خاطر نشان کرد: در گردشگری، مقوله های متعدد طبیعت گردی، دریایی، سلامت، ورزشی، فرهنگی و کشاورزی داریم و باید به همه آنها توجه ویژه شود چراکه برای گردشگران جذابیت دارد.

این مقام مسوول ادامه داد: علاوه بر وجود صدها کیلومتر از سواحل دریای خزر در استان، وجود ریل راه آهن کشوری و بنادر و فرودگاه‌های مازندران، این دیار را به نقطه منحصر به فرد کشور برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی تبدیل کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مازندران به عنوان استان دارای جایگاه ممتاز در حوزه های گردشگری برشمرد و گفت: گردشگری محور برنامه توسعه‌ای این استان باشد.

علی طلوعی افزود: مدیریت ارشد استان مازندران با درک درست و مناسب از جایگاه گردشگری، اکثر مسائل توسعه ای استان را پیرامون این محور قرار داده و با اقدامات صورت گرفته در آینده نزدیک اتفاقات مبارکی در این بخش رقم خواهد خورد.

وی با بیان این که، مازندران در حوزه های گردشگری، ‌میراث فرهنگی و صنایع دستی به عنوان استان پیشتاز در کشور محسوب می شود و این قطب گردشگری کشور با حذف و رفع ساختار معیوب سازمانی می تواند به هدف مورد نظر برسد، تصریح کرد: برای رسیدن به این اهداف و پشت پازدن به ساختار معیوب، حرکت و مدیریت جمعی نیاز است



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار