بکارگیری ظرفیت فنی و حرفه ای مازندران برای آموزش جذب بیمه روستاییان\

بکارگیری ظرفیت فنی و حرفه ای مازندران برای آموزش جذب بیمه روستاییان

  • کد خبر: 2111103632
  • چاپ
  • انتشار: 02 آبان 1402 - 13:09

تفاهم نامه دو جانبه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مازندران امضا شد که با استفاده از ظرفیت های اداره کل فنی و حرفه ای استان زمینه گسترش بیمه اجتماعی فراهم می شود .

به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران . سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندان با محمد اسفندیاری مدیرکل بیمه روستائیان و عشایر استان تفاهم نامه دوجانبه همکاری مشترکی منعقد کردند.

 با استعانت از الطاف بی پایان خداوند متعال در راستای فراهم نمودن زمینه های لازم جهت حمایت از کشاورزان و روستائیان بالاخص آموزش دیدگان فنی و حرفه ای در اين بخش ، تفاهم نامه فیمابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران و اداره کل بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر استان، برای مدت یکسال منعقد شد.

این تفاهم نامه دارای 17 بند و دو نسخه بوده که با توافق طرفین به امضاء رسید، و اهدافی همچون استفاده از ظرفیت های صندوق برای افزایش بیمه اجتماعی برای موسسین آموزشگاه ها ، پرسنل و مربیان آموزشگاه های فنی و حرفه ای ومهارت آموختگان فنی و حرفه ای مطابق ضوابط و مقررات صندوق و ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای آنها را در تداوم فعالیت های فرهنگی مبذول خواهند داشت .

از جمله تعهدات اداره كل آموزش فني و حرفه اي در اين تفاهم نامه، استفاده از ظرفیت های اداره کل برای تشویق و ترغیب مهارت آموختگان، موسسین آموزشگاه ها ، پرسنل و مربیان آموزشگاه های فنی و حرفه ای به منظور بهره وری و جذب بیمه ای صندوق، استفاده بهینه از ظرفیت های صندوق برای بسط و گسترش تحقق بیمه اجتماعی برای موسسین آموزشگاهها، پرسنل و مربیان آموزشگاههای فنی و حرفه ای و مهارت آموختگان فنی و حرفه ای، استفاده از ظرفیتهای موجود در اداره کل جهت اطلاع رسانی و به عضویت درآمدن موسسین آموزشگاه ها ، پرسنل و مربیان آموزشگاه های فنی و حرفه ای و مهارت آموختگان که فاقد بیمه اجتماعی هستند و همچنین تحت پوش قرار گرفتن تمامی کسانی که هیچگونه رابطه کارگری و کارفرمایی ندارند و درحیطه مشمولین صندوق باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار