آماده سازی خوابگاه متاهلین با ۱۷ سوئیت\

آماده سازی خوابگاه متاهلین با ۱۷ سوئیت

  • کد خبر: 2111103636
  • چاپ
  • انتشار: 03 آبان 1402 - 10:02

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افتتاح خوابگاه متاهلین با ۱۷ سوئیت تا دو ماه آینده خبر داد.

 به گزارش استناد نیوز . دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آیین دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه که در سالن مصباح مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، ضمن خیر مقدم به ۱۱۰۰ دانشجوی جدیدالورود دانشگاه به حوزه علم پزشکی و آرزوی موفقیت برای آنان، با اظهار این که دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دانشگاه‌های جوان کشور است و عمر نزدیک به ۵۰ سال دارد افزود: با تلاش و کوشش مسئولان این دانشگاه جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به فعالیت ۲۱ بیمارستان غیر آموزشی و ۵ بیمارستان آموزشی زیر مجموعه دانشگاه   گفت: ۲۲ هزار و ۵۰۰ پرسنل و ۸ هزار دانشجو داریم و نزدیک به ۱۳۰ رشته در دانشگاه تدریس و دانشجو می‌پذیریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه برنامه استراتژیک ۵ ساله دانشگاه را تدوین کردیم و بین‌المللی شدن و مرجعیت دانشگاه جزو اهداف بزرگ دانشگاه علوم پزشکی مازندران است، تصریح کرد: در بحث مرجعیت علمی نیز بدنبال تربیت دانشمندانی برای کسب جایزه نوبل هستیم و این قله تعریف شده است.

دکتر غلامی تاکید کرد: در راستای ارتقای وضعیت امور رفاهی، تغذیه و خوابگاه‌های دانشجویی تلاش کرده ایم و امسال برای نخستین‌بار خوابگاه متاهلین دانشجویی با ۱۷ سوئیت تا دو ماه آینده اتمام و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اظهار این مطلب که این دانشگاه دارای یکی از بهترین امکانات و مجموعه های ورزشی را در میان دانشگاه‌های کشور داراست، تاکید کرد: باید بستری فراهم کنیم تا دانشجویان به دانشگاه، تعصب داشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار