چهارشنبه های شهدایی، پاسداشت رشادت شهدای شهرستان سیمرغ\

چهارشنبه های شهدایی، پاسداشت رشادت شهدای شهرستان سیمرغ

  • کد خبر: 2111103639
  • چاپ
  • انتشار: 03 آبان 1402 - 11:55

فرماندار شهرستان سیمرغ با اشاره به ارزشمند بودن کار شهدا و جانفشانی هایشان برای اعتلای نظام و حفظ میهن، گفت:‌ شهدا و خانواده آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند.

 

خبرنگار: مونا معینی

لهراسب رحمتی بهمنانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام اینکه هر هفته چهارشنبه دیدار با خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران را داریم، افزود: این دیدارها با حضور امام جمعه شهرستان، اعضای شورای تامین و برخی از دستگاه های اجرایی برگزار می شود که به دیدار خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان این شهرستان می رویم.

وی با اعلام اینکه این دیدارها در مناسبت های مختلف با حضور خانواده آن شهید بزرگوار، جانباز و ایثارگر برگزار می شود ، گفت: هم اکنون هم با توجه به نزدیکی روز دانش آموز؛ امروز به دیدار خانواده شهید دانش آموز" یزدان اسکندری" در روستای زیارکلا رفته ایم.

فرماندار شهرستان سیمرغ هدف از این دیدارها را تذکر به خودمان که در چه پست و مقامی هستیم، شنیدن خاطره شهدا از زبان والدین آنان اعلام کرد و گفت که اگر والدین شهدا با مشکلاتی مواجه باشند ما هم در حد توانمان درصدد رفع مشکلات آنان برمی آئیم.

در این دیدار مادر شهید تقاضای تسهیلات را داشت که بنا شد تا فرماندار سیمرغ نسبت به این موضوع پیگیری های لازم را اتخاذ نماید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار