سه تن از مدیران بهداشت و درمان آمل برکنار شدند\

سه تن از مدیران بهداشت و درمان آمل برکنار شدند

  • کد خبر: 2111103645
  • چاپ
  • انتشار: 07 آبان 1402 - 07:04

مدیر روابط عمومی استاندار مازندران گفت:در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک در آمل، سه تن از مدیران حوزه بهداشت این شهرستان برکنار شدند و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران این مسوولیت ها را به افراد دیگر واگذار کرد.

به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز،  مدیران جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، دانشکده مامایی و پرستاری حضرت زینب ، پیراپزشکی و پردیس، پزشکی و بیمارستان‌ امام خمینی آمل منصوب شدند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حکمی رامین یگانه را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل منصوب کرد.همچنین با حکم سید خسرو قاسمپوری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، میثم رضاپور نیز به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی حضرت زینب، پیراپزشکی و پردیس پزشکی آمل منصوب شد.

به گفته مدیر روابط عمومی استانداری مازندران معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با صدور حکمی عبدالله محمدی را به ریاست بیمارستان امام خمینی آمل منصوب کرد.

وی گفت:تغییر مدیریتی در این دستگاه ها بعلت حضور مسئولان در جلسه ای بوده که یک پزشک قانون شکن بدون حجاب مورد تقدیر قرار گرفت و مدیران حاضر در آن جمع، در قبال این هنجارشکنی واکنش اعتراضی نداشتند.

آیین تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل با اقدام هنجارشکنانه یکی از پزشکان حاضر در این مراسم با حاشیه هایی همراه شد.

‌در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه آمل که اواخر هفته گذشته در یکی از تالارهای پذیرایی این شهرستان و با حضور جمعی از مدیران محلی مربوطه برگزار شد، یکی از پزشکان حین دریافت لوح تقدیر بدون رعایت حجاب روی جایگاه حاضر شد.

به دنبال بروز چنین رفتاری در این مراسم، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران واکنش نشان داد و در محکومیت این اقدام ناپسند بیانیه ای صادر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز اعلام کرد که مدیران حاضر در همایش تجلیل از پزشکان نمونه آمل، به دلیل این اقدام هنجارشکنانه به هیات تخلفات اداری و انتظامی معرفی شدند و تعلیق پروانه طبابت پزشک متخلف توسط نظام پزشکی در دستور کار قرار گرفت.

پیشتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به سوابق قبلی این پزشک خانم ، پرونده عضویت هیات علمی ایشان جهت انجام مراحل قانونی برای سلب عضویت به هیات انتظامی تخلفات اساتید معرفی شد.

علی مظفرپور افزود: همچنین برای جلوگیری از حضور وی در دانشگاه و کلاس‌های درس دانشجویان، ممنوعیت ورود این فرد به دانشگاه تا صدور رای نیز ابلاغ شد.

 

 

 

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار