انتخابات مجلس مازندران عرصه ظهور پدیده ها\

انتخابات مجلس مازندران عرصه ظهور پدیده ها

  • کد خبر: 2111103647
  • چاپ
  • انتشار: 07 آبان 1402 - 09:24

انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه های مختلف انتخابیه استان مازندران شاهد ظهور پدیده های جوانی خواهیم بود که نتایج انتخابات را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

به گزارش استناد نیوز، درحالی که ثبت نام نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم به پایان رسیده است، حضور پر شور جوانان نام آشنا و چهره های مستعد در جمع کاندیداها، تب و تاب انتخابات در حوزه های انتخابیه را داغ تر کرده است.

با توجه به عملکرد مجلس یازدهم و وضعیت موجود کشور از لحاظ اقتصادی و احتمالا ریزش رای شدید نمایندگان فعلی مجلس در انتخابات پیش رو، انتظار می رود شاهد ترکیب جدیدی در بهارستان برای دوره آینده باشیم.

در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ظهور یک پدیده قطعی به نظر می رسد، رصد تحرکات سیاسی و اجتماعی نشان می دهد در این حوزه انتخابیه چهره های جدیدی فعال هستند که در صورت تحلیل درست شرایط و موج سواری در روزهای داغ تبلیغاتی شانس زیادی برای برهم زدن معادلات انتخابات و کنار زدن گزینه های مطرح دارند.

حوزه انتخابیه ساری و میاندورود نیز شرایطی مشابه قائمشهر دارد، با این تفاوت که هنوز گزینه های جوان و مستعد موفق به جلب نظر چهره های سیاسی و گروه های تاثیرگذار نشده اند و نفرات شاخص انتخابات دوره گذشته هم چنان از شانس بالاتری برخوردار خواهند بود مگر اینکه شاهد اتفاقات خاصی در روزهای باقی مانده تا انتخابات باشیم.

در حوزه انتخابیه بابل با نوعی سردرگمی در انتخابات مجلس دوازدهم مواجه هستیم از طرفی نمایندگان فعلی علیرغم کاهش اقبال گروه های مردمی همچنان در بین جوامع خاص و تاثیرگذار انتخابات پایگاه خود را حفظ کرده اند و از سوی دیگر رقبایی که به شدت در تلاش برای جلب نظر مردم به خود هستند، انتخابات بابل بسیار پیچیده به نظر می رسد از چهره های ورزشی، دانشگاهی و سیاسی برای صندلی سبز بهارستان خیز برداشته اند.

بطور کلی تا امروز با توجه به عدم اطمینان برخی از چهره های تاثیرگذار برای تایید صلاحیت بیشتر تلاش های تبلیغاتی در سکوت و محافل خصوصی دنبال شده است اما به زودی خبرهای مهمی از انتخابات بگوش خواهد رسید که فضای شهرها را انتخاباتی خواهند کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار