پرونده طرح های نیمه تمام ساری با تزریق دارایی ها مولدسازی بسته می شود\

پرونده طرح های نیمه تمام ساری با تزریق دارایی ها مولدسازی بسته می شود

  • کد خبر: 2111103648
  • چاپ
  • انتشار: 07 آبان 1402 - 09:44

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به وجود طرح های نیمه تمام در این شهرستان ، تزریق اعتبارات از محل دارایی های اجرای مولدسازی را تسریع در روند تکمیل آنها دانست.

 به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در بازدید از آخرین روند عملیات اجرایی احداث قطعه دوم محور ساری به تاکام افزود‌: اجرای قانون مولدسازی راه نجاتِ اتمام پروژه های نیمه تمام و طولانی مدت شهرستان ساری است. وی ادامه داد:در مولد سازی با شناسایی کامل اموال غیر منقول دولت در شهرستان و تعیین تکلیف آنها ظرف کوتاه ترین مدت بنا داریم با تزریق دارایی، بخشی از پروژه های نیمه تمام و بر زمین مانده در شهرستان ساری را به پایان برسانیم.

فرماندار ساری ضمن گلایه شدید نسبت به طولانی شدن برخی از پروژه های بر زمین مانده در شهرستان ساری گفت: برسر منافع مردم با احدی تعارف نداریم و در جهت تحقق آسایش و آرامش ایشان از هیچ کوششی دریغ نمی ورزیم.

 وی با اشاره به اینکه بناداریم تا قطعه دوم محور ساری به تاکام را در ایام الله دهه فجر به بهره برداری برسانیم افزود: تمامی مدیران دستگاه اجرایی شهرستان ساری باید بر قوانین، ریز اعتبارات تخصیصی، موانع، راهکارها و روند پروژه های دستگاه متبوع خود اشراف داشته و در جهت به ثمر رساندن آن بصورت میدانی حضور یابند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار