"روز ملی مازندران" سرآغاز همراهی جمعی برای احیای سنت‌های کهن است\

"روز ملی مازندران" سرآغاز همراهی جمعی برای احیای سنت‌های کهن است

  • کد خبر: 2111103669
  • چاپ
  • انتشار: 10 آبان 1402 - 15:29

مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی مازندران با بیان اینکه روز ملی مازندران بهانه ای است برای معرفی هر چه بیشتر آداب‌ و سنن و معرفی مشاهیر و اهالی فرهنگ و هنر دیار علویان به دیگر نقاط ، گفت : هویت دینی و نقش تاریخی مردم مازندران در برگ برگ تاریخ کشور ماندگار است و به نسل های آینده سپرده خواهد شد.

 به گزارش استناد نیوز، احسان آهنگر روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت روز ملی مازندران،، در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به اینکه روز مازندران، روز افتخار و سند هویت مردم دیار علویان است گفت: گرامیداشت روز ملی مازندران در سال ۱۴۰۲ خورشیدی،با عنوان هفته مازندران از ۱۳ لغایت ۲۰ آبان ماه با شعار " مازندران دیار نام آوران پاک" در سراسر استان برگزار می‌شود.

 

وی راهبرد اصلی برنامه های اجرایی روز ملی مازندران را در جهت ماندگاری بیشتر با استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی دانست و افزود: برای مردمی شدن بزرگداشت روز ملی مازندران از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهد شد.

 

این مسوول فرهنگی استان با بیان اینکه روز ملی مازندران بهانه ای است برای معرفی هر چه بیشتر آداب‌ و سنن و معرفی مشاهیر و اهالی فرهنگ و هنر دیار علویان به دیگر نقاط تصریح کرد: هویت دینی و نقش تاریخی مردم مازندران در برگ برگ تاریخ کشور ماندگار است و به نسل های آینده سپرده خواهد شد.

 

آهنگر نقش رسانه ها را در برگزاری هر چه بهتر بزرگداشت روز ملی مازندران بی بدیل دانست و اظهارداشت:خبرنگاران در ترویج فرهنگ و هنر دیار علویان از گذشته تا به امروز نقش ماندگار و تاثیرگذاری داشته و دارند.

این نشست با حضور یزدانی معاون رسانه و ارتباطات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عبدالمهدی حق شناس رییس سازمان بسیج رسانه مازندران، عباس مهدوی دبیر ستاد گرامیداشت روز ملی مازندران و اصحاب رسانه برگزار شد. منبع / روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار