در ۶ ماه نخست سال ۷۶۱ مورد کمک به اجاره مسکن مددجویان داشته ایم\
  • رئیس کمیته امداد قائمشهر؛

در ۶ ماه نخست سال ۷۶۱ مورد کمک به اجاره مسکن مددجویان داشته ایم

  • کد خبر: 2111103672
  • چاپ
  • انتشار: 14 آبان 1402 - 09:09

 رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر بیان کرد در شش ماهه سال جاری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان کمک اجاره بها و حدود ۸ میلیارد تومان کمک ودیعه مسکن به مددجویان قائمشهر پرداخت شده است .

خبرنگار : معظمه نقی پور 

 به گزارش استناد نیوز از قائمشهر، جمال یعقوبی رئیس کمیته امداد قائمشهر با بیان اینکه تعداد ۱۰۳۵ نفر از مددجویان این شهرستان مستاجر‌اند، گفت: در شش ماهه نخست امسال کمیته امداد شهرستان قائمشهر بیش از ۳۳۸ میلیون تومان اجاره بها به مددجویان فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری پرداخت نمود.

یعقوبی یادآور شد :در۶ ماهه نخست امسال علاوه بر کمک به اجاره مسکن مددجویان، مبلغ ۷میلیارد و ۷۵۰میلیون تومان به ۲۳۷ مددجوی مستاجر این شهرستان که بابت پرداخت ودیعه مسکن دچار مشکل بودند در قالب وام قرض الحسنه ودیعه مسکن‌ با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله با همکاری بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی افزود: واحد عمران کمیته امداد این شهرستان در زمینه کمک‌ به احداث و تکمیل مسکن، تعمیرات، خرید مسکن و کمک به احداث فضای جانبی به ۵۳نفر مبلغ ۷۷۶ میلیون تومان پرداخت کرده است.

یعقوبی با بیان این خبر که در سال جاری به همت کمیته امداد و بسیج سازندگی و خیرین ۱۸ واحد مسکونی در حال ساخت است، اظهار داشت: خیرین در این بخش هم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی را ارسال نمایند.

یعقوبی، خاطرنشان کرد: با توجه به اهدای یک قطعه زمین توسط خیرین شهرستان و با پیگیری‌های واحد عمران کمیته امداد این شهرستان درمورد اخذ مجوزهای لازم امیدواریم در سال جاری کلنگ احداث یک ساختمان ۶ واحدی برای مددجویان این شهرستان زده شود. 

انتهای پیام/



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار