انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل صمت مازندران و دانشگاه جامع علمی کاربردی\

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل صمت مازندران و دانشگاه جامع علمی کاربردی

  • کد خبر: 2111103675
  • چاپ
  • انتشار: 14 آبان 1402 - 12:26

مدیرکل صمت مازندران از انعقاد تفاهم نامه همکاری فیمابین اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی ؛ نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه همکاری با دستگاه های اجرایی و مراکز علمی و استفاده صحیح از ظرفیت های موجود جهت توسعه علمی، افزایش مهارت و کارآفرینی این تفاهم نامه همکاری دو جانبه منعقد شده است.

او افزود: تحلیل بازار کار منطقه و استان و نیازسنجی آموزشی در زمینه جهت گیری اشتغال حال و آینده بخش های مختلف استان از قبیل صنایع، معادن ، بازرگانی از مواردی است که در این همکاری دو طرف به دنبال آن خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز فضای اقتصادی استان به نیروی ماهر در صدد هستیم تا با همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی طرح توانمندسازی نیروی انسانی ماهر مورد نیاز استان را با همکاری این دانشگاه پیاده سازی نمائیم.

کهنسال در پایان تصریح کرد: همکاری در جهت برگزاری دوره های آموزشی تخصصی، کارگاه ها، سمینارها و همایش علمی از دیگر مفاد این تفاهم نامه بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار