اخلال در بازار، خط قرمز اداره صمت قائمشهر\

اخلال در بازار، خط قرمز اداره صمت قائمشهر

  • کد خبر: 2111103738
  • چاپ
  • انتشار: 06 آذر 1402 - 08:10

احتکار ، گرانفروشی و عدم درج قیمت از جمله موارد تخلف اصناف و اخلال در بازار به شمار می رود مواردی که از چشم بازرسان صمت شهرستان قائمشهر دور نمانده و برخوردهای لازم صورت گرفته است.

خبرنگار : مونا معینی 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر روز دوشنبه در گفتوگو با خبرنگار استناد نیوز از کشف انبار احتکار عدم اعلام موجودی و کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد .

مجید ابراهیم نژاد با اعلام اینکه این انبارها با همکاری پلیس اقتصادی استان و شهرستان کشف و ضبط شد گفت که از این مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان مربوط به کالای قاچاق بود که کشف و ضبط شد .

وی کالاهای قاچاق را شامل تلویزیون ، ظرفشویی و لباسشویی اعلام کرد .

رئیس اداره صمت شهرستان قائمشهر در ادامه با بیان اینکه ۴۴۶ مورد شکایت مردمی در ۶ ماه امسال در سامانه بازرسی به ثبت رسیده است گفت که از این تعداد ۲۲۶ مورد به صورت تلفنی و ۲۰۰ مود هم حضوری بوده است .

ابراهیم نژاد در خصوص طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بنگاه های اقتصادی گفت که این طرح هر هفته یا هر دو هفته به صورت شهر به شهر انجام می شود و در حال حاضر الویت بازدید با تعویض روغن و لاستیک فروشی ها است .

رئیس صمت شهرستان قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه ۶ تیم بازرسی در این اداره مستقر است گفت که بازرسی ها به صورت مشترک صبح و عصر به اتفاق اتاق اصناف ، شبکه بهداشت ، پلیس امنیت، نماینده فرمانداری ، غله و تعزیرات حکومتی در حال انجام شدن است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار