سردار سلیمانی گوهر دفاع مقدس است\

سردار سلیمانی گوهر دفاع مقدس است

  • کد خبر: 2111103819
  • چاپ
  • انتشار: 12 دی 1402 - 09:33

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران احیای ارزش‌های دفاع مقدس را واجب دانست و با بیان اینکه سردار سلیمانی گوهر دفاع مقدس است، گفت: همواره در طول تاریخ شقی‌ترین انسان‌ها در هر دوره‌ سعیدترین انسان‌ها را از بین می‌برند و سردار سلیمانی نیز در عصر حاضر به دست شقی‌ترین انسان‌ها به شهادت رسید.


به گزارش استناد نیوز، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی کارنامی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی، روز جهانی مقاومت و تجلیل از مادران و همسران شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد ، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور است و نزدیک به ۴۰ هزار استاد، دانشجو، کارمند و پرسنل در این دانشگاه مشغول فعالیت می باشند، افزود: از این مجموعه نزدیک به ۳ هزار نفر جزو خانواده ایثارگر هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران احیای ارزش‌های دفاع مقدس را واجب دانست و با بیان اینکه سردار سلیمانی گوهر دفاع مقدس است، ادامه داد: همواره در طول تاریخ شقی‌ترین انسان‌ها در هر دوره‌ سعیدترین انسان‌ها را از بین می‌برند و سردار سلیمانی نیز در عصر حاضر به دست شقی‌ترین انسان‌ها به شهادت رسید.
وی متذکر شد: سردار دل‌ها نه به دست یک منافق بلکه به دست مستکبرین به شهادت رسید و البته این یک گنجینه افتخار برای سردار محسوب می‌شود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار امیدواری کرد؛ خداوند متعال توفیق خدمت بی‌منت و صادقانه همانند شهدای عزیز کشور را به ما عطا فرماید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار