\

مردم مازندران در محکومیت عملیات تروریستی کرمان راهپیمایی می کنند

  • کد خبر: 2111103833
  • چاپ
  • انتشار: 14 دی 1402 - 09:40

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: مردم سراسر این استان جمعه ۱۵ دی ماه، پس از برگزاری نماز جمعه، با شرکت در راهپیمایی، انزجار خود را نسبت به جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها و اذناب داخلی آنان، اعلام می‌کنند.


به گزارش روز پنج شنبه استناد نیوز ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، با اشاره به برگزاری راهپیمایی محکومیت جنایت کرمان بعد از نماز‌های جمعه در استان گفت: به منظور محکومیت این جنایت سخیف روز جمعه ۱۵ دی ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان تظاهرات مردمی برگزار خواهد شد و مصلای امام خمینی ساری نیز شاهد حضور باشکوه مردم انقلابی در راهپیمایی بعد از نماز جمعه خواهد بود.
حجت الاسلام اصغری ولوجایی ضمن عرض تسلیت این فاجعه غمبار به رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا، افزود: حمله تروریستی در کرمان که منجر به شهادت تعدادی از مردم عادی و زائران تربت حاج قاسم شد، نشانه عجز دشمنان و بیانگر این است که می‌خواهند شکست‌های خود از محور مقاومت را اینگونه تلافی کنند.
او از مردم همیشه در صحنه استان خواست با حضور در این برنامه‌ها عاملان این جنایت و اربابان آمریکایی و صهیونیستی آن‌ها را محکوم کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار