5 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی قائمشهر قلع و قمع شد\

5 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی قائمشهر قلع و قمع شد

  • کد خبر: 2111103840
  • چاپ
  • انتشار: 16 دی 1402 - 15:58

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر، گفت: پنج مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت 6 هزار و 595 متر مربع در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع و اراضی به حالت سابق اعاده وضعیت شد.


علی درویش نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز، افزود: در راستای اجرای ماده 2 حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تعداد پنج فقره ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت 6 هزار و 595 متر مربع با دستور دادستانی ، در دو روستای این شهرستان قلع و قمع شد.
وی با اعلام اینکه از این تعداد چهار مورد تفکیک و دیوارکشی روستای حاجیکلا ارزلو و تعداد 1 مورد هم احداث بنا روستای جنید بود که قلع و قمع ، گفت : این اقدام با جدیت در راستای برخورد با پدیده زمین ‌خواری و همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات در این شهرستان ادامه خواهد داشت.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمهشر با اعلام اینکه دستور قلع و قمع تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اشاره دارد ، گفت که ماموران امور اراضی جهاد کشاورزی موظف اند با حضور نماینده دادسرا یا دادگاه، ضمن تنظیم صورت جلسه، راساً نسبت به قلع و قمع بنا و مستحدثات اقدام و وضعیت زمین را به حالت اولیه ادعاه نمایند.
درویش نیا در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را از طریق تلفن 131 اطلاع دهند تا از سودجویی برخی افراد جلوگیری شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار