ارتفاع برف در برخی مناطق کوهستانی مازندران به ۴۰ سانتیمتر رسید\

ارتفاع برف در برخی مناطق کوهستانی مازندران به ۴۰ سانتیمتر رسید

  • کد خبر: 2111103883
  • چاپ
  • انتشار: 24 دی 1402 - 14:38

براساس آخرین پایش هواشناسی مازندران از ایستگاه‌های باران‌سنجی، ارتفاع برف در برخی نقاط کوهستانی استان به حدود ۴۰ سانتیمتر رسید.


به گزارش استناد نیوز ، سامانه بارشی کم فشار که به همراه بارش برف و باران از عصر روز گذشته شنبه وارد مازندران شد، امروز یکشنبه شدت گرفت به طوری که تمامی نقاط کوهستانی استان پوشیده از برف شده است.
بر اساس تازه ترین گزارش هواشناسی مازندران که از ایستگاه های باران سنجی سطح استان جمع آوری شد، ارتفاع بارش برف در برخی نقاط استان به مرز ۴۰ سانتیمتر رسید و در منطقه "دلیر" چالوس بیشترین ارتفاع برف در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد.
همچنین ارتفاع برف در منطقه "دونا علیا"‌چالوس به ۳۰ سانتیمتر رسید و پس از آن بیشترین میزان برف در منطقه "اندوار"‌ آمل به ارتفاع ۲۰ سانتیمتر است.
"شانه تراش" تنکابن، "بطاهرکلا" بلده، ‌ "تمل"‌ رامسر و "رینه"‌ لاریجان آمل از دیگر نقاط مازندران هستند که در ۲۴ ساعت گذشته برف در این مناطق حداقل تا حداکثر یک تا هفت سانتیمتر برف باریده است.
براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران امروز یکشنبه در نیمه غربی استان ابری گاهی با بارندگی (در ارتفاعات با باران و برف) و وزش باد و در نیمه شرقی استان نیز شرایط جوی ابری همراه با بارش پراکنده (در ارتفاعات با بارش پراکنده باران و برف) و وزش باد است.
شرایط آب و هوایی مازندران برای فردا دوشنبه نیمه ابری با افزایش نسبی دما و برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی شده است.
از بامداد پنجشنبه هفته جاری آب و هوای مازندران ابری بتدریج با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده و برای نیمه غربی استان ابری همراه با کاهش دما گاهی با بارندگی (در ارتفاعات با باران و برف) و وزش باد و برای نیمه شرقی استان نیز ابری همراه با کاهش دما، بارش پراکنده (در ارتفاعات با بارش پراکنده باران و برف) و وزش باد است. منبع / ایرنا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار