پنجشنبه های شهدایی فراجا درشورمست سوادکوه برگزارشد\

پنجشنبه های شهدایی فراجا درشورمست سوادکوه برگزارشد

  • کد خبر: 2111103898
  • چاپ
  • انتشار: 28 دی 1402 - 22:16

پنج‌شنبه‌های شهدایی با موضوع شهدای فراجا سوادکوه و با محوریت شهید " ولی‌الله صدرایی " در روستای شورمست شهرستان سوادکوه برگزار شد.


به گزارش استناد نیوز از سوادکوه ، حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله غلامی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران در برنامه پنج‌شنبه‌های شهدای هیئت علقمه مازندران با موضوع شهدای فراجا سوادکوه با محوریت " شهید ولی‌الله صدرایی" اولین شهید فراجا مازندران ، گفت: شناخت ما نسبت به مقام و جایگاه شهدا اندک است، پیرامون شهدا به شناخت و معرفت نیاز داریم.
غلامی اظهار داشت: در فهم مقام شهید همین بس که خداوند آنها را زنده معرفی کرده و از مرده پنداشتن نهی می‌کند و اینکه چگونه نزد خدا روزی می‌خورند به آن فهم و درک نرسیدیم.

پنجشنبه شهدایی
وی یادآور شد: در روایت آمده وقتی انبیاء در مسیر شهدا قرار می‌گیرند از مرکب‌ها پیاده می‌شوند، حضرت علی(ع) با آن مقام که برترین خلقت خداوند است برای نائل شدن به مقام شهادت گریه می‌کرد و به انتظار نشست؛ ما مقام شهدا را نمی‌توانیم درک کنیم.
باقر رزاق‌زاده رئیس هیآت مذهبی علقمه نیز با بیان اینکه این بار برنامه‌ پنج‌شنبه‌های شهدایی با موضوع شهدای فراجا سوادکوه و با محوریت شهید " ولی‌الله صدرایی " برگزار شد، گفت: چهل و چهارمین برنامه پنج‌شنبه‌های شهدایی را در روستای شورمست بخش مرکزی سوادکوه برگزار کردیم و محوریت نیز شهید " ولی‌الله صدرایی" بود اولین شهید فراجا مازندران، شهیدی که در دهلاویه به شهادت رسید و پیکرش سال 98 بعد از 39 سال به زادگاهش برگشت و در خاک شورمست آرام گرفت.

پنجشنبه شهدایی
پایه گذار برنامه پنجشنبه‌های شهدایی اظهار داشت: چهل و چهارمین برنامه پنج‌شنبه‌های شهدایی مزین به نام شهدای فراجا هم زمان با یادواره شهدای فراجا در شورمست بوده و مسیری برای یادآوری شهدا به نسل جدید و زنده نگه داشتن نام مردانی است که امنیت‌مان را مدیون آنها هستیم.

پنجشنبه شهدایی

 

انتهای پیام/



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار