افزایش ظرفیت مرکز آزمون الکترونیک مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بابل\

افزایش ظرفیت مرکز آزمون الکترونیک مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بابل

  • کد خبر: 2111103905
  • چاپ
  • انتشار: 01 بهمن 1402 - 08:36

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل از افزایش ظرفیت مرکز آزمون الکترونیک مرکزی دانشگاه به 150 ایستگاه کاربری خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر بابایی گفت: ظرفیت مرکز آزمون مرکزی دانشگاه با الحاق به مرکز آزمون الکترونیک دانشکده پزشکی به ۱۵۰ ایستگاه کاربری افزایش یافت.

دکتر منصور بابایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: آزمون های ملی و درون دانشگاهی در سطح وزارت بهداشت به سمت الکترونیکی شدن در حال تغییر هستند و از سویی دیگر افزایش ظرفیت و توسعه مراکز آزمون های الکترونیک از سیاست های راهبردی این معاونت آموزشی می باشد که به همین منظور 50 ایستگاه مرکز آزمون الکترونیک دانشکده پزشکی به مرکز آزمون مرکزی دانشگاه الحاق شد.

وی گفت: این امر با هدف افزایش ظرفیت برگزاری آزمون‌های درون دانشگاهی و ملی و در راستای پیشبرد اهداف و ارتقای کیفیت آموزش انجام گرفته است.

دکتر بابایی با قدردانی از مدیر آموزشی و مدیر مرکز الکترونیک و همه همکاران و دست‌اندرکاران راه‌اندازی این مرکز تصریح کرد: همکاران در بخش‌های مختلف نشان دادند که شرایط سخت اقتصادی و مشکلات پیش رو نمی‌تواند موجب توقف توسعه دانشگاه در ابعاد گوناگون گردد و مسیر توسعه و پیشرفت دانشگاه هر روز با شتاب بیشتری در حرکت است.

این مسئول گفت: با الحاق این مرکز برای نخستین بار آزمون درس روماتولوژی رشته پزشکی 1402 با 148 نفر دانشجو با موفقیت برگزار گردید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار