فرزندان شهدا همانند پدران شهید خود منشا خدمات ارزنده هستند\

فرزندان شهدا همانند پدران شهید خود منشا خدمات ارزنده هستند

  • کد خبر: 2111103928
  • چاپ
  • انتشار: 05 بهمن 1402 - 19:15

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در مراسم پدران آسمانی گفت: فرزندان شهدا همانند پدران شهید خود منشا خدمات ارزنده هستند و برای اعتلای کشور عزیز ما قدم بر میدارند.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از ایثار مازندران، سعید کهن سال در آئین مراسم پدران آسمانی که با حضور حضرت آیت اله محمدی لائینی نماینده ولی فقيه در مازندران، همسران و فرزندان معزز شهدای بهشهر برگزار شد، ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان به ویژه پدران آسمانی، اظهار کرد: در چنین محفل نورانی و معنوی شرایطی فراهم شد تا از فداکاری و استقامت همسران صبور شهدا تجلیل و تکریم به عمل آید، چراکه این بانوان صبور نقش پدری را برای فرزندان خود ایفا کردند و آنان را مقتدر، شجاع، با ایمان و باشهامت تربیت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران گفت: زحمات شما همسران معزز شهدا در تمامی لحظه های زندگی فرزندان تان به بار نشست و امروز شاهد درخشش آنان در عرصه مدیریتی هستیم، فرزندان شهدا افرادی صدیق، با وفا، دلسوز و پاک دست هستند.

این مسئول افزود: فرزندان معزز شهدا وقتی که نام بلند پدران شهیدشان را می‌شنوند و می بینند که در هر محفلی سخن از پدران شان است حس و حال خاصی به آنان دست میدهد و این از رمز و رموز و اسرار زندگی آنان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران اذعان داشت: مراسم جشن پدران آسمانی در این استان توسط خود فرزندان معزز شهدا مدیریت و برگزار میشود، این عزیزان توانایی کارهای سخت و تاثیرگذار را دارند، همانند پدران شهید خود منشا خدمات ارزنده هستند و برای اعتلای کشور عزیز ما قدم بر میدارند.

کهن سال اظهار کرد: جمع حاضر توانستند یک پیوند عاطفی عمیقی میان مادران و پدران خود ایجاد کنند، این امر همان رفتار و تفکر شهدایی است، شهدایی که امروز در مراسمی که توسط فرزندان شان و به نام آنان "شهدا" برگزار شد، حضور دارند و نظاره گر هستند.

کهن سال در ادامه افزود: مراسم جشن پدران آسمانی همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ... در ۲۲ شهرستان مازندران درحال برگزاری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران همچنین در مراسم پدران آسمانی در شهرستانهای جویبار، سوادکوه و در بابل " با حضور استاندار" شرکت کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار