طرح ملی پویش " وصال یار " در مازندران برگزار می شود\

طرح ملی پویش " وصال یار " در مازندران برگزار می شود

  • کد خبر: 2111103940
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1402 - 14:12

طرح ملی پویش "وصال یار" همزمان با سراسر کشور با هدف تأمین جهیزیه و تسهیل ازدواج برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی اجرا می‌شود.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: طرح ملی پویش "وصال یار" همزمان با سراسر کشور با هدف تأمین جهیزیه و تسهیل ازدواج برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی اجرا می‌شود.
مدیر کل بهزیستی مازندران اجرای این پویش را از میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) تا میلاد حضرت امام زمان (عج) عنوان کرد و افزود: شهروندان مازندرانی و خیرین نیک اندیش استان از سیزدهم دی‌ماه تا شانزدهم اسفندماه فرصت دارند در این پویش ملی شرکت کنند.
وی ادامه داد: پویش ملی "وصال یار" با همکاری خیرین، نهادهای حاکمیتی، شرکای اجتماعی، بسیج، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره ) و امامان جمعه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
دکتر بریمانی راه اندازی این پویش با بهره گیری از ظرفیت مردمی را اقدامی موثر جهت تسهیل و ترویج ازدواج و تحکیم بنیان خانواده مددجویان بهزیستی دانست و تصریح کرد: از کلیه همشهریان و مردم نیک اندیش مازندرانی که تمایل دارند در این پویش مشارکت داشته باشند دعوت به عمل می آید تا از طریق روش های زیر نسبت به واریز هدایای نقدی خود اقدام نمایند.
شماره حساب :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸
شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار