۸۹ واحد مسکونی در دهه فجر به مددجویان بهزیستی مازندران تحویل داده می شود\

۸۹ واحد مسکونی در دهه فجر به مددجویان بهزیستی مازندران تحویل داده می شود

  • کد خبر: 2111103954
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1402 - 13:04

مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، ۸۹ واحد مسکن مددجویان و افراد دارای معلولیت زیر پوشش بهزیستی استان افتتاح می شود، گفت: در این ایام ۳۹ طرح اشتغال ویژه مددجویان، مرکز توانبخشی مراقبتی شبانه روزی سالمندان "گلنسا" و مرکز مشاوره و روان شناختی"معنا" افتتاح می شود.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر فریبا بریمانی با بیان اینکه دهه فجر تبلور اندیشه های پاک امام در آئینه ای به نام خدمت صادقانه به مردم ایران عزیز اسلامی است، گفت: دهه فجر به معناي بزرگداشت آرمان‌هاي اسلامي و اعتقادات ديني است كه جوهره انقلاب اسلامي را تشكيل مي دهد.
دکتر بریمانی تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و غبارروبي گلزار شهدا را از برنامه‌هاي ستاد دهه فجر بهزیستی استان برشمرد و يادآور شد: تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی در سراسر استان و در گلزارهای شهدا با حضور پررنگ روسا و کارکنان بهزیستی انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری دیدارهای صمیمانه با خیرین نیک اندیش، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و بازدید از مراکز بهزیستی از جمله برنامه‌هایی است که در ستاد استان و تمامی شهرستانهای مازندران در این ایام انجام می شود.
مدیر کل بهزیستی استان همچنین از بهره‌برداری ۳۹ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان بهزیستی مازندران همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد و تصریح کرد : بهزیستی استان برای راه‌اندازی این طرح‌ها ۵۶/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در قالب تسهیلات به مددجویان واجد شرایط پرداخت کرده است.
دکتر بریمانی احداث مسکن برای توانمندسازی مددجویان را از جمله رویکرد اصلی بهزیستی برشمرد و افزود: در همین راستا در دهه مبارک فجر ۸۹ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران با اعتباری بالغ بر ۹۵/۷۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به بهره برداری می رسد.
وی از آیین افتتاح مرکز توانبخشی مراقبتی شبانه روزی "گل نسا" در شهرستان عباس آباد خبر داد و اظهار داشت: این طرح با هدف افزایش کیفیت زندگی سالمندان با اعتباری بالغ بر ۵/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۴ نفر، افتتاح می شود.
مدیر کل بهزیستی مازندران در پایان افزود: در راستای بهبود و ارتقای زندگی شهروندان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و استحکام خانواده‌ها مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی" معنا" نیز در شهرستان بهشهر به بهره برداری می رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار