بهزیستی مازندران ۶ فرزند را به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی واگذار کرد\

بهزیستی مازندران ۶ فرزند را به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی واگذار کرد

  • کد خبر: 2111103968
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1402 - 19:55

همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران آیین واگذاری ۶ فرزند به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی در بهزیستی استان مازندران برگزار شد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی در کشور مسوولیت بزرگی بر عهده دارد، گفت: بهزیستی در جهت ساماندهی و سلامتی آسیب دیدگان اجتماعی و افراد در معرض آسیب جامعه مسوولیت‌های سنگینی را عهده‌دار است.

مدیرکل بهزیستی استان رویکرد کلی سازمان بهزیستی را ارائه خدمت تخصصی و حمایتی دانست و افزود: همه ما در بهزیستی وظایف سنگینی بعهده داریم و خدمتگزاری به گروه هدف سازمان موهبت الهی است که نصیب ما شده است.

وی خانواده محوری را از اصول مهم و سیاست های سازمان بهزیستی برشمرد و تصریح کرد: اولویت سازمان بهزیستی نگهداری افراد دارای معلولیت، سالمندان و کودکان در درون خانواده است.

این مسوول ادامه داد: با واگذاری فرزند به خانواده های واجد شرایط و اصلح، هدف خانواده ‌محوری بهزیستی محقق می‌شود و بهزیستی حمایت ها و مداخلات همه جانبه خود را پس از واگذاری فرزند نیز انجام می دهد.

مدیر کل بهزیستی در پایان از خانواده های فرزند پذیر خواست که تمام تلاش خود را جهت تربیت و مراقبت از این فرزندان بکار گیرند و مسیر موفقیت را برای آنها هموار سازند. 

شایان ذکر است؛ متقاضیان ثبت نام فرزند خواندگی که دارای شرایط لازم برای ثبت این درخواست هستند و مدارک مورد نیاز را نیز دارا می باشند، می توانند به سامانه ثبت نام فرزندخواندگی بهزیستی، به آدرس adoption.behzisti.net مراجعه و پس از پر کردن فرم های مربوطه، برای ثبت نام فرزند خواندگی و پیگیری درخواست خود اقدام نمایند. 

پس از ثبت‌ نام اولیه متقاضیان، در مرحله بعدی اطلاعات به کارشناسان مربوطه انتقال می‌یابد تا مراحل بعدی اعم از مباحث مددکاری و اقدامات مربوطه صورت پذیرد.

گفتنی است؛ در سامانه فرزند خواندگی، فرآیند ثبت درخواست، رسیدگی، ارجاع، معرفی کودک و پیگیری های متقاضیان به شکل الکترونیکی انجام می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار