واگذاری کلیه خدمات بیمه تکمیلی درمان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به شرکت سهامی بیمه ایران\

واگذاری کلیه خدمات بیمه تکمیلی درمان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به شرکت سهامی بیمه ایران

  • کد خبر: 2111103971
  • چاپ
  • انتشار: 15 بهمن 1402 - 18:04

 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که کلیه خدمات بیمه درمانی کارکنان این مجموعه به شرکت سهامی بیمه ایران که قدمت و پیشینه چندین ساله در صنعت بیمه ای کشور دارد واگذار شد.

به گزارش استناد نیوز، دکتر عزت الله محمدی افزود: در راستای حمایت از کارکنان خدوم و زحمتکش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سراسر استان تلاش کردیم تا با دیدگاهی تخصصی تر و با اولویت کاهش دغدغه مندی ها و آلام همکاران در دریافت خدمات بهینه بیمه درمان تکمیلی اقدام شود. 

وی ادامه داد: بر همین اساس طی مذاکرات و رایزینی های صورت گرفته با شرکت سهامی بیمه ایران کلیه خدمات درمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران را با توجه به چندین دهه قدمت و پیشینه در صنعت بیمه ای کشور به این شرکت واگذار گردد.

دکتر محمدی با اشاره به احتمال افزایش تعرفه درمان در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت : براساس کارشناسی های تخصصی صورت گرفته از سوی کارشناسان این معاونت و با توجه به بسته های پیشنهادی در قالب سه طرح منطبق بر تک نرخ اعلامی از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تلاش شد تا پوشش نسبی هزینه های درمان پرسنل جبران گردد . 

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر حمایت همه جانبه از کارکنان، از اختصاص ماهیانه ۵/۹۰۰/۰۰۰ ریال به متقاضیان بیمه تکمیلی درمان به استناد ضوابط اجرايي قانون بودجه ۱۴۰۲ از محل اعتبارات این دانشگاه در قالب یارانه (کمک رفاهی) از سوی رئیس محترم دانشگاه خبر داد و اظهار امیدواری کرد، انشاالله باتوجه به تلاش های صورت گرفته در این زمینه ، رضایت خاطر همکاران محترم را فراهم آورد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار