۸۳ کاندیدای انتخابات خانه ملت در مازندران انصراف دادند\

۸۳ کاندیدای انتخابات خانه ملت در مازندران انصراف دادند

  • کد خبر: 2111104015
  • چاپ
  • انتشار: 05 اسفند 1402 - 13:04

رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به برپایی ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در ۹حوزه انتخابیه استان شامل ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار ، گفت: با انصراف۸۳ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۴۱۹ داوطلب برای نمایندگی با هم رقابت می‌کنند.


به گزارش استناد نیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و رئیس ستاد انتخابات استان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: تاکنون ۸۳ داوطلب از رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس پس از اعلام نظر شورای نگهبان انصراف خود را در فرمانداری‌ها ثبت کرده‌اند.
قاسم عزیززاده گرجی افزود: هم اکنون ۴۱۹ داوطلب تایید شده از سوی شورای نگهبان برای نمایندگی در ۹ حوزه انتخابیه استان با هم رقابت می‌کنند.
او با اشاره به افزایش ۵ درصدی شعبه‌های اخذ رای گفت: ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای امسال در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار است.
رئیس ستاد انتخابات مازندران افزود: از این تعداد هزار و ۴۶۸ شعبه شهری و هزار و ۷۴۲ شعبه روستایی است.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره ۴ ساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار