هلال احمر مازندران ۲۴۲ نفر گرفتار در برف امدادرسانی کرد\

هلال احمر مازندران ۲۴۲ نفر گرفتار در برف امدادرسانی کرد

  • کد خبر: 2111104024
  • چاپ
  • انتشار: 07 اسفند 1402 - 10:14

مدیر عامل هلال احمر مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر استان شبانه روز گذشته به ۲۴۲ نفر گرفتار شده در برف و کولاک جاده‌های استان امدادرسانی کردند.


به گزارش استناد نیوز، غلامعلی فخاری با اشاره به اینکه در این حوادث ۶۵ خودرو در برف و کولاک گیر افتاده بودند، افزود: عوامل جمعیت هلال احمر به همه این خودرو‌ها امدادرسانی کردند.
او گفت: در برف و کولاک شب گذشته علاوه بر امدادرسانی خودرو‌ها گرفتار، ۲۴ مورد زنجیر چرخ یک مورد اسکان اضطراری و ۶ نفر توسط نیرو‌های امدادی به اماکن امن انتقال دادند.
فخاری ادامه داد: در این حوادث ۹ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با ۳۸ نفر نیروی عملیاتی و بکارگیری ۵ دستگاه آمبولانس و ۵ خودروی کمکدار به یاری هموطنان گرفتار شده در برف و کولاک شتافتند.
او، شهرستان‌های دچار برف و کولاک را سوادکوه: محور سوادکوه منطقه شوراب، عباس آباد: جاده عباس اباد به کلاردشت، کلاردشت: جاده عباس اباد به کلاردشت، نوشهر: محور پول به کجور، ساری: محور کیاسر و رامسر: محور جواهرده اعلام کرد.
فخاری تصریح کرد: با توجه به صدور هشدار هواشناسی سطح نـارنجی توسـط اداره کـل هواشناسـی مازنـدران مبنـی بـر بـارش متنـاوب بـاران، کـاهش محسـوس دمـا، در ارتفاعـات و احتمـال بـارش بـرف، جمعیـت هـلال احمـر اسـتان حسـب وظیفـه ذاتی و سازمانی خود نسبت بـه پاسـخگویی سـریع و بـه موقـع بـه حـوادث احتمـالی در ایـن اسـتان، تمهیـدات لازم را جهـت پاسـخگویی بـه حـوادث احتمالی انجام داده است‌:



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار