پیام تبریک استاندار سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس\

پیام تبریک استاندار سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر: 213966
  • چاپ
  • انتشار: 31 شهریور 1397 - 22:53

استنادنیوز؛سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان  در پیامی  هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

متن پیام به شرح ذیل میباشد:

بسم الرب الشهدا و الصدقین...حماسه جاودان هشت سال دفاع مقدس در حفظ و حراست از کیان ایران عزیز و تمامیت ارضی آن و پاسداری از ارزش های ملتی که عزت را به تسلیم و ذلت ترجیح می دهد در تاریخ ماندگار شد.
بی شک این دفاع جانانه و همه جانبه در برابر تجاوز دشمنان غدّار، منشا غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم ایران عزیز است و تا همیشه و برای همه نسل ها به یادگار خواهد ماند.
بهترین فرزندان این ملت از هر قشر و گروهی و با هرعقیده ای با نثار خون شان و اهدای جان شان در راه وطن اثبات کردند که زیر بار ظلم و زور و ذلت نخواهند رفت و در همیشه تاریخ سربلند خواهند ماند، همانگونه که امروز در سنگر اقتصادی و با دشمنانی با چهره ای تازه مشغول مبارزه هستند و ان شا الله به مانند همیشه در این جبهه هم با همدلی و همراهی پیروز خواهند شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله حسین ( ع) سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، جانبازان، آزادگان و رزمندگان سرافراز، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم ملت شریف استان سمنان و همه ساکنان "دیار دار المرحمه" خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سربلندی ایران عزیر را مسئلت دارم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار