گاز مدارس رایگان شد/ هزینه آب و برق به نتیجه نرسید\

گاز مدارس رایگان شد/ هزینه آب و برق به نتیجه نرسید

  • کد خبر: 214224
  • چاپ
  • انتشار: 17 مهر 1397 - 07:48

استنادنیوز؛ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره نحوه اجرای قانون رایگان شدن هزینه‌های آب و برق و گاز مدارس، گفت: گاز مدارس رایگان شد ولی هنوز در زمینه هزینه آب و برق مشکلاتی دایر است.

محمد بیرانوندی  با اشاره به اجرایی نشدن قانون مصوب مجلس در خصوص رایگان شدن هزینه‌های آب و برق و گاز مدارس گفت: بر اساس پیگیری‌های مجلس، مسئولان آموزش و پرورش اظهار کردند که وظایف خود را در این خصوص انجام دادند و این امر منتظر اظهار نظر دولت است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس نامه‌ای که آموزش و پرورش به وزارت نفت زده بود، وزارت نفت به ادارات خود دستور داده بود که گاز مدارس رایگان شود؛ با این حال هنوز در زمینه آب و برق مشکلاتی دایر است.

ورود مجلس به ماجرای تهدید مدارس توسط وزارت نیرو

اردکانیان مطرح کرد: آمادگی وزارت نیرو برای اختصاص یارانه به آموزش و پرورش/ رایگان شدن هزینه آب و برق و گاز مدارس قطعی است

مسئولان وزارت نیرو تعهد کردند مشکل هزینه آب و برق حل شود

وی توضیح داد: بر این اساس، هزینه گاز از مدارس دریافت نخواهد شد؛ مسئولان وزارت نیرو نیز در جلسه با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تعهد کردند تا مشکل هزینه آب و برق نیز حل شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئول بخش بودجه وزارت آموزش و پرورش گزارش داده که کارهای اجرای قانون رایگان شدن هزینه‌های آب و برق و گاز مدارس از سوی این وزارتخانه انجام شده ولی احتیاج به دستورالعملی دارد که باید به تصویب دولت برسد؛ با این حال هنوز دولت به دستگاه‌های اجرایی دستوری در این خصوص نداده است



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار