جلسه انتخاب شهردار ساری / شهردار جدید ساری کیست؟\

جلسه انتخاب شهردار ساری / شهردار جدید ساری کیست؟

  • کد خبر: 216609
  • چاپ
  • انتشار: 21 ارديبهشت 1398 - 17:38

شورای شهر ساری در جلسه علنی امروز شنبه مورخ 21 اردیبهشت 98 سعی دارد شهردار آینده ساری را انتخاب و معرفی نماید اما جلسه با حواشی فراوانی همراه شد

به گزارش استناد نیوز، به نظر می رسد اختلاف نظرها برای انتخاب شهردار ساری بین اعضای شورای شهر بالا گرفته است و اعضای این شورا هیچگونه توافقی برای انتخاب جایگزین مهدی عبوری در شهرداری ساری ندارند.

درحالی که از یوسفی و فرزانه به عنوان 2 گزینه معرفی شده اعضای شورای شهر نام برده می شد که واجد شرایط شهرداری تشخیص داده شده اند، اما گویا اختلاف نظرها بالا گرفته است و در این جلسه، مهندس نقیبی یکی از اعضای شورا گفت: ضمن احترام به این دو بزرگوار هیچکدام از آن ها را واجد شرایط شهرداری مرکز استان مازندران نمی بینم و خواستار استعلام از وزارت کشور برای احراز شرایط این دو کاندیدای شهرداری شد.

زلیکانی دیگر عضو شورا نیز بر نظر نقیبی تاکید کرد و خواستار گرفتن استعلامات قانونی قبل از انتخاب شد، زلیکانی در اظهار نظری عجیب سردار شمشیربند را تعیین کننده شهردار ساری دانست!

عشوری عضو دیگر شورای شهر ساری نیز از حذف 7 نفر از 9 نفر کاندیدا تصدی پست شهرداری توسط اعضای شورا انتقاد کرد و گفت: به نظر من این دو بزرگوار باقی مانده هم شرایط لازم برای شهرداری را ندارند مگر آنکه استعلام گرفته شود.

به نظر می آید با روند فعلی در جلسه شورای شهر ساری و بحث های شدید صورت گرفته انتخاب شهردار به زمانی دیگر موکول شود، این درحالی است که در صورت رای گیری به احتمال فراوان فرزانه به عنوان شهردار انتخاب خواهد شد.

 *** همانطور که انتظار می رفت جلسه شورای شهر ساری برای انتخاب شهردار که با حواشی فراوانی همراه شد بدون رای گیری به پایان رسید و قرار شد در جلسه بعدی که سه شنبه هفته جاری انجام خواهد شد مجددا در این خصوص بحث شود.

https://www.instagram.com/p/BxP8EjMjxQ2/


telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار