جام تختی معتبرترین جام بین المللی ورزش ایران است\
  • عضو شورای فنی کشتی فرنگی:

جام تختی معتبرترین جام بین المللی ورزش ایران است

  • کد خبر: 21722
  • چاپ
  • انتشار: 10 دی 1395 - 11:40

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی، گفت:جام تختی با توجه به قدمت و تداوم برگزاری آن معتبرترین جام بین المللی ورزش ایران است.

بهرام مشتاقی پیشکسوت کشتی کشورمان با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه در چند سال گذشته نیز استقبال خوبی از این جام توسط کشورهای دیگر شده است، امسال شاهد این خواهیم بود که تیم های بیشتری در این مسابقات شرکت نمایند، ضمن اینکه این مسابقات برای دومین سال در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی برگزار می شود.
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی، تصریح کرد: قرار است این مسابقات در شهر مشهد مقدس برگزار شود اما با توجه به شرایط به وجود آمده و حمایت نکردن مسئولان استانی، احتمال برگزاری این رقابت ها کم شده است.
وی افزود: فرصت بسیار خوبی به وجود آمده بود تا کشتی استان خراسان رضوی پس از برگزاری رقابت های جام یادگار امام (ره) این بار برگزار کننده مسابقات مهم و معتبر جام تختی باشند اما با وجود حمایت شهرداری و شورای شهر مشهد و درخواست پیشکسوتان و مردم کشتی دوست خراسان، تمایلی از سوی مسئولان استانی برای برگزاری این مسابقات دیده نمی شود.
مشتاقی خاطرنشان کرد: جایگاه تختی بعنوان یکی از مفاخر ورزش ایران و اسوه جوانمردی و پهلوانی بسیار بالاست و امیدوارم با تمهیدات فدراسیون کشتی و با حمایت استاندار، مسابقاتی در خور شأن وی در مشهد برگزار شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار