مازندران از استان های برتر کشور در جلب مشارکت خیران است\
  • وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح ساختمان اداره آموزش و پرورش منطقه مرزن آباد:

مازندران از استان های برتر کشور در جلب مشارکت خیران است

  • کد خبر: 2110071
  • چاپ
  • انتشار: 16 آبان 1398 - 15:20

استناد نیوز،  دکتر محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان اداره آموزش و پرورش منطقه مرزن آباد گفت: خیران در سراسر کشور مشارکت خوبی با آموزش و پرورش دارند و آموزش و پرورش مازندران از این نظر جزء استان های برتر کشور است.

 

 به گزارش استناد نیوز، حاجی میرزایی به گستردگی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: اگر مشارکت همه مردم و همه نهادها و دستگاه ها میسر نباشد ماموریت های آموزش و پرورش تحقق پیدا نخواهد کرد و ما برای پیشبرد برنامه ها و اهداف خود نیاز به مشارکت همه مردم داریم.

وی خاطرنشان کرد: البته این مشارکت محدود به مشارکت مالی نیست بلکه در حوزه های مختلف تربیتی نیاز به مشارکت همه مردم داریم و این گسترش مشارکت از اولویت های من است.

گفتنی است در این مراسم حسین حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ، عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم شریف نوشهر، چالوس و کلاردشت، امام جمعه مرزن آباد و جمعی از مدیران و نخبگان شهر و استان نیز حصور داشتند.

این اداره پیشتر به صورت نمایندگی فعال بود و با این افتتاح به عنوان یکی از ادارات ۳۳گانه آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق به سرپرستی صادق ردایی آغاز به کار کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار