۳۱ فرصت سرمایه گذاری مازندران به کشورهای اکو معرفی می شود\

۳۱ فرصت سرمایه گذاری مازندران به کشورهای اکو معرفی می شود

  • کد خبر: 2110637
  • چاپ
  • انتشار: 19 آذر 1398 - 23:05

استناد نیوز - مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: ۳۱ فرصت سرمایه گذاری استان در سمپوزیوم فرصت های سرمایه گذاری کشورهای عضو اکو در کیش معرفی می شود.

 

 به گزارش استناد نیوز، سیف الله فرزانه ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران از معرفی ۳۱ فرصت سرمایه گذاری استان در سمپوزیوم فرصت های سرمایه گذاری کشورهای عضو اکو در جزیره کیش، خبرداد و اظهار داشت: ۱۴ طرح هتل پنج ستاره، هتل، متل و هتل آپارتمان، ۴ طرح در حوزه گردشگری دریایی و ۱۳ طرح در حوزه مجتمع های گردشگری و بین راهی در این سفر، معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد بین المللی "ساری ۲۰۲۲" پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو و حضور این کشورها در سمپوزیوم فرصت های سرمایه گذاری کشورهای عضو اکو در جزیره کیش، گفت: طرح پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو نگاهی ویژه‌ تر به گردشگری نسل سوم دارد؛ چراکه ما اشتراکات زیادی با کشورهای عضو اکو در حوزه مسائل فرهنگی اعم از موسیقی، سبک زندگی، آداب و رسوم و بسیاری از معیارهای اجتماعی دیگر داریم و این نزدیکی می‌تواند امتیازی برای گردشگری باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، مازندران گفت: طراحی سازوکار انتخاب و اعطای امتیاز پایتخت گردشگری و برای یک سال می‌تواند به توسعه پایدار گردشگری و اقتصاد محلی، افزایش سطح رفاه و زندگی مردم استان میزبان کمک کند.

فرزانه با اشاره به وجود ١٧٣طرح گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲۴۵هزارمیلیارد ریال در حال ساخت در استان گفت: معرفی فرصت های سرمایه گذاری در این سمپوزیوم، شروع جدی برای ورود به عرصه های اقتصادی در رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ خواهد بود.

سالانه بیش از ۳۰ میلیون مسافر به مازندران سفر می کنند./مهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار