توزیع بیش از 5 هزار ماسک و پک بهداشتی در سوادکوه\

توزیع بیش از 5 هزار ماسک و پک بهداشتی در سوادکوه

  • کد خبر: 2111100619
  • چاپ
  • انتشار: 13 آذر 1399 - 09:57

سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه از توزیع بیش از پنج هزار ماسک و پک بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در راستای برنامه های قرارگاه ستاد کرونا محله محور؛ "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" در سطح این شهرستان برگزار شد.


به گزارش استناد نیوز، عین الله طالبی، افزود: طی جلسات مختلفی که با سمن ها،خیرین و اعضای کارگروه ستاد مقابله و پیشگیری برگزار شد ،یکی از عوامل انتشار ویروس کرونا بی توجهی بعضی از شهروندان به ضرورت استفاده از ماسک در اماکن عمومی آسیب شناسی شد.

وی با بیان اینکه طرح اجرای مانور ماسک از سوی اعضای ستاد به طور هم زمان در تمام روستاها و شهرهای شهرستان مطرح و مورد موافقت قرار گرفت تصریح کرد: این مانور با هدف آگاه بخشی،آموزش، و درک شرایط بیماری کرونایی اجرا شده است.

ابن مسئول اظهار داشت : هم زمان با توزیع ماسک و پک های بهداشتی عملیات ضدعفونی اماکن عمومی،حمل و نقل درون شهری،صنوف،عابر بانک ها توسط نیروی های بسیجی،هلال احمر،پرسنل شهرداری ها ،دهیاران انجام و از طریق بلندگوها هشدارهای کرونایی و آموزشی اعلام شد.
طالبی بیان کرد: این مانور به صورت یکپارچه و با مشارکت دستگاه‌های دولتی و خصوصی، سپاه و بسیج ،سمن ها و خیرین برگزار شد تا مردم این بیماری را جدی‌تر از گذشته قلمداد کنند وضرورت استفاده از ماسک برای شهروندان بیش از پیش آشکار شود.

وی با بیان اینکه شهروندان به هیچ عنوان نباید تصور ذهنی ساده‌ای از این بیماری داشته باشند تصریح کرد: کرونا، ویروس هوشمندی است و در هرجایی که کوچکترین کاستی و سهل‌انگاری ایجاد شود شیوع گسترده‌ای می‌یابد.

سرپرست فرماندار سوادکوه با اشاره به سه طرح ممنوعیت تردد و محدودیت ها، طرح محله محور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، و ممنوعیت فعالیت کسب و کارها در شهرستان اجرا و به صورت شبانه روز مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد ادامه داد: اجرای این طرح ها زمانی در کاهش تعداد بیماران موثر است که تمام شهروندان ضرورت استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

طالبی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سپاه ،بسیج،شهرداری ها ،سازمان های مردم نهاد،خیرین،هلال احمر، بخشداری ها،دهیاران که ستاد مقابله و مبارزه کرونای شهرستان را در اجرای موفق این طرح یاری رساندند ادامه داد: اجرای طرح های پیشگیری از انتشار بیماری کرونا در اولویت تمام دستگاه های اجرایی قرار دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار