در بخشداری لاله آباد بابل چه خبر است؟ / عملکردی که وجه دولت مردمی را تخریب می کند\

در بخشداری لاله آباد بابل چه خبر است؟ / عملکردی که وجه دولت مردمی را تخریب می کند

  • کد خبر: 2111103607
  • چاپ
  • انتشار: 26 مهر 1402 - 10:05

سوء مدیریت و دخالت های فرا قانونی در امورات اجرایی و حذف استقلال دهیاری ها توسط بخشداری لاله آباد از موارد ادعایی دهیاران می باشد که حواشی و نارضایتی گسترده ای را بوجود آورده است.

به گزارش استناد نیوز، درحالی که دولت سیزدهم همواره با پسوند دولت مردمی خطاب می شود، متاسفانه شاهد اتخاذ تصمیمات و عملکردی در شهرستان بابل و بخش لاله آباد هستیم که با این رویکرد مهم دولت در تضاد بوده و موجبات ایجاد نارضایتی را فراهم نموده است.
دخالت بخشداری لاله آباد در جابجایی مسئولین مالی دهیاری ها بدون اطلاع دهیاری و شورای روستا، عدم آشنایی با اختیارات قانونی بخشداری و امورات اجرایی مربوطه، صرف اعتبارات مربوط به دهیاری ها در امورات غیر ضروری و غیر مرتبط با دغدغه های مردم، جابجایی حساب دهیاری ها بدون اطلاع قبلی و... از جمله موارد ادعایی دهیاران در روستاهای بخش لاله آباد است که به دلیل حمایت های مقامات بالادستی از بخشداری، اعتراض خود را به نهادهای نظارتی برده اند.
اینکه علیرغم رویه ریاست محترم جمهور در جلب رضایت مردم و تاکیدات مقام معظم رهبری در ولی نعمتی مردم و لزوم خدمت رسانی مسئولین به آن ها، شاهد چنین موجی از نارضایتی در یک شهرستان هستیم، ضروریست مورد بررسی و پیگیری مجدانه قرار گرفته و با عاملان ایجاد این نارضایتی برخورد شود و یا در صورت برداشت های نادرست از این اقدامات نسبت به تبیین شرایط موجود و چرایی تصمیمات اتخاذ شده و اقناع افکار عمومی و مردم اقدام گردد تا چنین عملکردی به وجه دولت در بین مردم شریف روستایی آسیب وارد نکند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار