یکه تازی حسن نتاج در بابل / رقابتی سخت برای یک کرسی نمایندگی\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

یکه تازی حسن نتاج در بابل / رقابتی سخت برای یک کرسی نمایندگی

  • کد خبر: 2111104002
  • چاپ
  • انتشار: 26 بهمن 1402 - 08:00

پانزده روز تا انتخابات مجلس دوازدهم باقی مانده است و وزن کشی کاندیداها نشان از رقابتی سخت کاندیداها برای یکی از دو کرسی نمایندگی مردم بابل دارد.

به گزارش استناد نیوز، حسن حسن نتاج عضو سابق شورای شهر بابل و مدیر بیمارستان های این شهرستان که در دوره گذشته با حدود 47 هزار رای در جایگاه سوم قرار گرفته بود در این دوره با موجی حمایت های مردمی و چهره های سرشناس و نیروهای انقلابی همراه شده و در محافل مردمی و سیاسی انتخابات به عنوان شانس اصلی پیروزی در انتخابات مجلس دوازدهم و تکیه بر کرسی نمایندگی مردم بابل شناخته می شود، حسن نتاج علاوه بر حوزه شهری در حوزه های روستایی نیز در بخش ها مختلف بندپی غرب و شرق، بابلکنار و... دارای مقبولیت بالایی است.

 

اما رقابت سختی در حوزه انتخابیه بابل در جریان است، احمد فاطمی، مهدی سعادتی، محمدنژاد و ابوالحسنی را می توان دیگر شانس های پوشیدن ردای نمایندگی مردم در مجلس دوازدهم هستند.

خبر تایید صلاحیت فاطمی نوعی شور و هیجان را در افکار عمومی بابل و یک موج بزرگ را ایجاد کرد که باید تا انتخابات مدیریت شود، هرچند از آن هیجان اولیه کاسته شده اما این حقوق دان برجسته ظرفیت فعال کردن ظرفیت آرای خاکستری و خاموش را بیش از هر کاندیدای دیگر در بابل دارد و در صورت عملکرد صحیح ستادی در روزهای تبلیغات کاندیداها می تواند شانس خود را افزایش دهد.

مهدی سعادتی نماینده فعلی مجلس و دیگر چهره مورد حمایت نیروهای انقلابی در بابل است که علیرغم عدم رضایت نسبی در عملکرد مجلس یازدهم، باز هم از شانس های اصلی انتخابات بابل به شمار می رود.

محمدنژاد و ابوالحسنی نیز از چهره های سرشناسی هستند که سبد رای خود را شکل خواهند داد و رقابتی سخت برای کرسی دوم نمایندگی بابل خواهند داشت.

لازم به ذکر است بخشی از آرای مردمی در بابل با رد صلاحیت علی کریمی در بلاتکلیفی به سر می برند که در صورت تایید صلاحیت مجدد کریمی معادلات انتخابات دستخوش تغییراتی خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار