دانش آموزان دبستان دخترانه متقین از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند\

دانش آموزان دبستان دخترانه متقین از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند

  • کد خبر: 2111103717
  • چاپ
  • انتشار: 24 آبان 1402 - 11:07

دانش آموزان دبستان دخترانه متقین در بازدید از موزه بانک ملی ایران با انواع خدمات بانکی و فعالیت های این بانک در کانون جوانه ها آشنا شدند.

به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، جمعی از دانش آموزان دبستان دخترانه متقین صبح امروز از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.

در این بازدید دانش آموزان با نحوه شکل گیری پول و سکه، روش های تهیه و چاپ اسکناس و تاریخچه بانکداری و تاسیس بانک ملی ایران آشنا شدند.

همچنین در این بازدید ضمن آشنایی دانش آموزان با برنامه های کانون جوانه های بانک ملی ایران، چگونگی افتتاح حساب و نقش و جایگاه قرض الحسنه برای آنها معرفی شد.

گفتنی است موزه بانک ملی ایران به منظور افزایش ارتباط با کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور و با هدف ارتقای سواد موزه ای و آشنایی آنها با تاریخ و میراث فرهنگی کشور، تا کنون زمینه بازدید دانش آموزان مدارس متعددی را فراهم کرده است و آمادگی خود را برای بازدید دانش آموزان مدارس دیگر نیز اعلام می کند.

این موزه که در خیابان فردوسی واقع شده است، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 10 تا 16 و روزهای پنجشنبه و جمعه (به استثنای روزهای تعطیل رسمی) از ساعت 10 الی 14 میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است.

مسئولان مدارس می توانند به منظور هماهنگی جهت بازدید دانش آموزان از موزه بانک ملی ایران، با شماره تلفن 60994037 تماس حاصل کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار