عبدالوحید فیاضی و حوزه انتخابیه نور و محمودآباد\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

عبدالوحید فیاضی و حوزه انتخابیه نور و محمودآباد

  • کد خبر: 2111103894
  • چاپ
  • انتشار: 27 دی 1402 - 08:41

حوزه انتخابیه نور و محمودآباد در دو دوره اخیر نتوانست تراز همیشگی خود را در مجلس شورای اسلامی نشان دهد و اکنون در مسیر انتخابی سرنوشت ساز قرار گرفته است.

 به گزارش استناد نیوز، حوزه انتخابیه نور و محمودآباد همواره از حوزه های مهم انتخاباتی مازندران بوده است که به دلیل وضعیت جغرافیایی، ساحل گسترده، جنگل و مرکزیتی که در استان مازندران دارد از ظرفیت های گسترده ای برای توسعه برخوردار می باشد.

نماینده مردم این منطقه در بهارستان در صورتی که از توانایی لازم برای تاثیرگذاری در وضع قوانین مجلس برای فعال سازی ظرفیت های طبیعی موجود و از قدرت چانه زنی بالا برای جذب اعبارات ملی و استانی برخوردار باشد و به نقش مهم نظارتی خود واقف باشد، می توان منشا اتفاقات درخوری باشد که کام مردم را شیرین کند.

پس از دوران ناطق نوری در مجلس و پس از آن  عبدالوحید فیاضی در مجلس نهم، متاسفانه این حوزه انتخابیه از نماینده ای در تراز ملی و ویژگی های لازم برای نمایندگی این منطقه مهم برخوردار نبود و این خلاء در هشت سال گذشته به روشنی در جذب اعتبارات و اجرای پروژه ها و زیرساخت های توسعه ای احساس شد و همین مسئله موجب شد بار دیگر اقشار مختلف مردم نور و محمودآباد به حمایت از عبدالوحید فیاضی بپردازند.

از همین رو کنشگران سیاسی پیچیدگی خاصی برای حوزه انتخابیه نور و محمودآباد متصور نیستند و رصد تحرکات انتخاباتی در منطقه نشان از اقبال بالای عبدالوحید فیاضی در بین مردم و امید به تغییر وضعیت موجود دارد.

البته باید در نظر گرفت که در فاصله باقی مانده تا روز انتخابات در 11 اسفندماه ممکن است شرایط غیر قابل پیش بینی رخ دهد که در آینده بررسی خواهند شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار