موج حمایت ها از عمران عباسی کالی / یکه تازی عباسی در قائمشهر و سوادکوه\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

موج حمایت ها از عمران عباسی کالی / یکه تازی عباسی در قائمشهر و سوادکوه

  • کد خبر: 2111104028
  • چاپ
  • انتشار: 08 اسفند 1402 - 00:55

در فاصله ۳ روز مانده تا انتخابات مجلس دوازدهم موج حمایت های اقشار مختلف و چهره های مطرح از عمران عباسی شکل گرفته است که نشان از غالب شدن گفتمان عمران دارد.

به گزارش استناد نیوز، رصد میدانی ستادهای انتخاباتی کاندیداها در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ نشان از اقبال بالای مردمی به عمران عباسی کالی دارد.

شب پنجم تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بعد از چند شب بارانی، شور و هیجان خاصی داشت و تمام کاندیداها با تمام قوا پای کار بودند و یاران خود را به ستادهای انتخاباتی فراخواندند، اما جمعیت مقابل ستاد عمران عباسی کالی و حمایت های قاطع اقشار مختلف مردم و افراد سرشناس در این میان چشمگیر بود.

صدها نفر برای یک اندیشه آمدند، بدون آنکه فشار و اجباری و ترس از اخراجی در میان باشد، بدون آنکه آهنگ و رقصی برپا شده باشد، بدون آنکه هنجاری شکسته شده باشد، آمدند تا صدای خود را در مجلس بالا ببرند، آمدند تا وکیلی را به مجلس بفرستند که مصلحت آنها را بر هر مصلحتی ارجع بداند، آمدند تا یکی از خودشان را حمایت کنند.

در شبی که کاندیداها برای شلوغ نگه داشتن ستاد خود هر روشی را از رقص و پایکوبی خیابانی تا آهنگ‌های ممنوعه و اجراهای طنز و تمام کارهایی که بعضا خود در ایام دیگر ممنوع کرده اند، بکار گرفته بودند و صدای بلندگوهای ستادشان گوش رهگذران را می آزرد، ستاد عمران عباسی کالی تنها با سخنرانی طوفانی او و حامیانش، با اختلاف شلوغ‌ترین و پرشورترین ستاد انتخاباتی قائمشهر بود.

حمایت قاطع و سخنرانی پرشور یوسفعلی جوانی قادیکلایی و انصراف از کاندیداتوری به نفع گفتمان عمران، حمایت قاطع اتاق اصناف قائمشهر، حمایت کامل کانون بازنشستگان حوزه انتخابیه، حمایت جامعه فرهنگیان و بسیاری دیگر نشان از انتخاب تغییر وضع موجود توسط مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و  سیمرغ در پای صندوق های رای و انتخاب صداقت در گفتار، شجاعت در عمل، دانش و شفافیت دارد که در عمران عباسی، مرد میدان تبلور یافته است. 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار